Hi meiden, Ik lees dat er tropische hitte van 30-35 graden zit aan te komen... Sowieso ben ik dan van plan om het mannetje alleen in een rompertje of luier te doen, maar wat kan ik nog meer doen? Flesje krijgt hij meestal om de 3,5 - 4 uur dus denk dat het misschien verstandig is om tussendoor wat water te geven. Is misschien het babybadje vullen met lauw water om een beetje in af te koelen een goed idee?! Nog andere tips? De kleine is trouwens bijna 5 maandjes...
Vooral uit de zon houden, en een plekje op zoeken waar het nog wat koel is. Mijd de zon als hij op zijn hoogste punt staat. Verder goed laten drinken (beetje extra water mag). Mijn dochter was 4 maanden toen het zo extreem heet was vorig jaar. Ze had hier alleen een mouwloos rompertje aan en we gingen naar het park waar veel schaduw was. Ook hadden we een hydrofiel natgemaakt en daar koelden we haar wat mee.
ja ik dacht ook meteen eerst zien haha. maar ff serieus..mocht het echt gebeuren: ik zou altijd iets aan doen, een romper of een shirtje zodat het vocht van zweten goed opgenomen wordt. In principe hoef jij nog niks extra's te geven buiten het flesje om de 3,5 a 4 uur, maar als hij het lekker vindt of jij je er prettiger bij voelt dan kun je evt een beetje water tussendoor geven. Zeker niet in de zon...maar dat wist jij ook wel denk en proberen niet op het heetst van de dag naar buiten. Ik ontkom er ook niet helemaal aan, want moet toch de oudste heen en weer naar school brengen.
ik zet het babybadje buiten of een klein zwembadje heb ik vorige week bij de kruidvat gekocht, toen ik het kocht dat ik nog van "daar kan ik zelf ook inzitten" maar ik vrees dat als ik erin ga er geen water meer in is mijn angst is het slaapkamertje, die word zooo warm pfff
Tropische hitte? Wanneer dan? Mocht het zo wezen dan gewoon een rompertje aan en lekker thuis blijven.
Haha serieus tropische hitte??!! Hier ?? Maar ok ik doe met extreem heet weer thuis of op balkon alleen een luier aan. Badje neer zetten met een klei laagje lauw water en lekker een beetje spetteren. Goed insmeren het liefst altijd iets op hun hoofd ook in de schaduw! Blijf tussen de hoogtepunten ( ooooh gaan we die echt krijgen??!!!) uit de zon. En vooral lekker genieten !!
Kijk net even op het knmi maar die temperaturen lopen flink uitelkaar zeg jeetje. Nou mij benieuwen. Als er maar een lekker zonnetje schijnt en niet van dat benauwde plak weer.
Hier in limburg toch tropisch weer. Tzal wel benauwd worden dus nog tips zijn welkom! Dat van die natte hydrofiele luier vind ik een goede tip
Is maar 2 dagen en daarna koelt het weer af. Gewoon alleen een rompertje aan en eventueel wat extra water laten drinken. Hier hebben we airco boven dus wij hebben het lekker koel op de slaapkamers.
mn zoontje is geboren toen we een fijne hittegolf hadden. hij heeft toen heerlijk in de box gelegen in een rompertje en thats it. kids zijn nu wat ouder hier dus ik zet lekker badje op met lauw water(of laat de zon eerst ff zn werk doen) en dan badderen maar!! parasol staat in de aanslag, genoeg vocht in huis maaruhhh tis en blijft nederland eerst zien dan geloven
het is al 22graden en het zou 28graden worden het lijkt me voor hem ook wel eens leuk om gewoon poedelnaakt te spelen in de tuin. zouden jullie dat doen met warme benauwde temperaturen of zouden jullie dat afraden? wel natuurlijk helemaal ingesmeerd en in de schaduw van het huis en mag je ook zonnecreme bij het geslachtsdeel smeren?
hier gaan de kids gewoon in hun Adam & Eva pakkie als t goed warm is. of zoonlief in zn zwembroek. wat ie maar net wil
Pfoe, het wordt hier woensdag 34 graden volgens het weerbericht... denk dat we ons parkeren in het park onder een grote boom, op een kleed.