schimmel in de badkamer

Discussie in 'De lounge' gestart door mammie1982, 3 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mammie1982

mammie1982 Fanatiek lid

25 aug 2010
    1.459
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hello lady's,

Ik ga vrijdag aanstaande de schimmel in de badkamer verwijderen. Vroeger heb ik daar wel eens HG voor gebruikt, alleen dat stinkt zo onwijs. mijn dochter is dan wel een dagje bij mijn ouders, maar die lucht blijft nogal lang hangen.
    zou dat kwaad kunnen voor haar? Ze wordt nu nog op haar eigen kamer gebadderd maar omdat ik haar binnenkort liever in de badkamer was wil ik eerst die schimmel weg hebben.
    heb gelezen dat je ook gewoon soda kan gebruiken. iemand daar ervaring mee?

Thanks!!!

2. YouBri

YouBri Actief lid

28 jan 2012
    282
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken ook gewoon die schimmel,vocht en weerplekken reiniger van HG.
    Daarna even goed luchten met raam en deur open en ik moet zeggen dat die scherpe lucht dan ook vrij snel weer verdwenen is hoor!

Ik zou niet weten hoe ik die plekken anders weg moet krijgen.

3. mammievan2

mammievan2 Fanatiek lid

31 mrt 2012
    1.207
    0
    36
    ik gebruik ook.die van hg ik doe het meestal smorgens voor we weg gaan gewoon de ramen, open zetten dan is de lucht wel weg als je treug komt

4. Amethist

Amethist Niet meer actief

Ik sluit me aan bij de voorgaande dames. Hier ook dat spul van HG. Tijdens en na gebruik goed luchten en dan is de geur redelijk snel weg getrokken. Het werkt als een tierelier, dus ik blijf het ondanks de sterke lucht gebruiken.

5. belliebel

belliebel VIP lid

11 jun 2009
    14.226
    648
    113
    Vrouw
    Buschauffeur
    Ik zou gewoon eens chloor proberen! Wel oude kleren aandoen als je dat gaat doen!

Deel Deze Pagina