Wie o wie wil mij helpen? Ik ben op zoek naar ervaringen met buikbanden. En dan niet van die leuke met printjes Maar buikbanden die je buik echt goed ondersteunen. Ik ben zwanger van de tweede en heb eind van de middag echt last van mn buik. Niet echt harde buiken, maar gewoon moe en een zeurderig gevoel. Ook met de vk overgehad, waarschijnlijk heeft mijn baarmoeder veel minder steun aan mijn buikspieren omdat deze al een keer zijn uitgerekt bij de 1e. Ik zie wel van die buikbanden van Anita maar omdat je dan 1 stuk stof in je rug hebt vraag ik me af of je daar niet snel last van krijgt? Let me know!!
Ik vond die van anita fijn zitten.vooral dat je zelf kon bepalen hoe stak hij moest zitten en daardoor ook groter kon als de buik groter word.
Ik heb die ook. Mijn buik is echt groot en heel erg naar voren. Deze band ondersteunt echt goed. Wilde eerst het geld er niet voor uitgeven, maar achteraf gezien had ik dat veel eerder moeten doen.
Ik heb bij t sporten een ondersteunende buikband aan. Niet van Anita maar uit babywinkel (van Asten, 20 euro). Wat een uitkomst. Had na sporten paar keer 1-1,5u pijn, ook geen harde buik maar gewoon zeurende pijn. Sport nu sinds 2 weken met band en nergens meer last van. Zo blij dat ik de band gekocht heb ipv stoppen met sporten (wat best veel mensen in m'n omgeving zeiden).
Ik lees ook even mee. Ik heb gehoord dat hij ruim valt. Welke maat hebben jullie genomen? Wil hem online bestellen
Ik heb hem afgelopen vrijdag bij Prénatal gekocht! Gingen een dagje weg zaterdag en moest veel lopen. Heb het met de Anita belt goed vol kunnen houden! Moet zeggen dat mijn buik aardig zakt en gevoelig is aan de onderkant. De band geeft fijne steun aan de buik en onderrug, ben er heel blij mee! Ik heb een M gekocht, komt overeen met mijn kledingmaat, en anders gewoon even passen bij Prénatal
Idd zoals @SMJD zegt kun je gewoon je eigen kledingmaat bestellen. Je kunt hem zelf strakker/losser doen. Als je teveel twijfelt zou ik hem toch gewoon in de winkel even passen i.p.v. online bestellen.