Even een klaag momentje! Pff.. ik weet dat het in Nederland ook warm is. Maar de temperaturen hier, boven de 40 gaat me echt opbreken. Aaaarghh!! Ik weet niet meer waar ik het zoeken moet en de baby lijkt nog geen aanstalten te maken om te komen buitenspelen (groot gelijk overigs, tis koeler in mijn buik waarschijnlijk). Ik moet nog maar eventjes, maar ik zie het echt niet meer zitten zo. Volgens de laatste echo van 3 dagen geleden, zou ze op bijna 38 weken zitten.. (Er is iets mis gegaan met de eerste echo, waardoor mijn uitreken datum niet meer kan kloppen) Dus niemand die weet hoe en wat. Pff..... als er ooit een tweede kindje ter sprake komt, wordt het een winter baby.
Hier ook volgende graag een winterbaby, hihi! Vind het ook niet leuk meer, die temperatuur! Vanmiddag heeft het flink gehoost en geonweert hier, zon is wel weer doorgebroken, maar gelukkig ook wolken, dus niet zo'n vieze steek-zon! Ze zeggen dat het na het weekend wat "koeler" word...Ergste vind ik nog de nachten, zo warm op slaapkamer! Vannacht ging het gelukkig redelijk, maar heb wel lekker uitgeslapen tot half 10! had ik echt ff nodig. Wat vervelend trouwens dat je niet weet wanneer baby ongeveer kan komen zeg...Ik ben eind aug. uitgerekend, maar ik hou er maar rekening mee dat kleine zich vanaf 37e week aan kan gaan dienen. Sommigen blijven echt tot 42 weken zitten, anderen komen al veel eerder ter wereld. Mijn VK zei laatst dat week 38 á 39 de beste weken zijn om te bevallen, dan ben je nog niet zo uitgeput van overdragenheid enzo. Veel sterkte meid, hopelijk mag je je wondertje snel in je armen sluiten!
Hier ook niet happy met deze temp. wat raar dat je uitgerekende datum niet meer klopt maar na het weekend koel het eventjes af daarna woensdag klimmen de temp omhoog helaas ...volgende x wil ik ook winter kind eerste kind was het ook hittegolf pff