Hier een ouderwetse ijzeren trakhekje... Je moet wel boren maar het is wel voor de veiligheid dus moet ook goed vastzitten... Trouwens gewoon op mp gekocht
Wij hebben ook deze. Zijn van Safety1st. Ze hebben ze meestal 2x per jaar bij Lidl. Hij staat bij mij nu op de zolder te verstoffen.
Moet dat eigenlijk een traphekje? Onze kleine meid is nooit zonder toezicht boven. Alleen wanneer ze slaapt in haar ledikantje. Sinds deze week kan ze eruit klimmen maar krijgt de deur nog lang niet open. Ik vind die dingen zo lelijk en idd erg duur, wil je een stevige. Wij moeten er dan ook nog eens twee aanschaffen omdat we nog een trap hebben naar de zoldermet openingen tussen de treden. Vinden jullie het onverantwoordelijk als we geen traphekjes plaatsen? We letten er wel goed op dat de slaapkamerdeur goed dichtblijft en we kunnen de deurklink omdraaien voor nog meer zekerheid. Voor mijn zoontje hebben we het ook nooit echt nodig gehad maar die klom nooit uit bed ook al kon hij dat wel.
Op mp koop je ze voor een stuk minder geld Ik vindt traphekjes nodig idd. Wil geen risico lopen dat ze naarbeneden vallen. Je kan ze niet altijd in het oog houden, een ongeluk zit in een klein hoekje...
wij hebben deze Lindam Traphek Extending Staal Metaal | Lindam Traphek Extending | Baby-Dump werkt prima.
Tijdelijk! Safety-1st Quick Close Traphekje | Wit (2011) Die van de lidll hebben wij ook maar dan ergens anders gekocht heb een site voor je gevonden waar ze ook te koop zijn. En anders even googlen op het merk dan kom je ze ook wel tegen. Nog een site gevonden waar ze te koop zijn alleen dan wel wat duurder maar nog niet schrikbarend. Safety 1st Deurhek Quick Close | Veiligheid | Deur- & traphekken
@Alev84 ik zou zeker bovenaan de trap wel een hekje doen. Ineens krijgt je kindje de deur wel open en je weet niet wanneer dat gaat zijn. Waarschijnlijk gaat dat eerder gebeuren dan dat hij/zij zelf de trap af kan lopen. Onderaan de trappen hadden wij ook geen hekjes, mijn zoontje was geen klimmer en tegen de tijd dat hij wel ging klimmen kon ik hem gewoon uitleggen dat hij niet alleen naar boven mocht. En daar heeft hij zich ook altijd netjes aan gehouden.
Nee hoor wij hebben het hekje tussen de woonkamer en de gang en eigenlijk alleen voor de honden. Boven etc hebben we geen hekjes. Nooit geen val partijen gehad.
O wij gebruiken ze nog. Boven omdat onze dochter nog weleens wil slaapwandelen. Onder is eigenlijk niet meer nodig...vergeet het steeds weg te halen
Dat traphekje van de LIDL hebben ze in het assortiment bij de Jysk. Het heet geen traphekje maar een deurhekje. Wij hebben deze ook thuis en is erg stevig. Zoonlief van 8 kon er gerust keihard tegen aan rennen en dan nog gebeurde er niks. (nouja hij deed zich zeer) Veiligheidshek v/kinderen WILFRED wit | JYSK
Ik vind een hekje boven wel nodig.. ik hang vaak de was op en dan neem ik hem mee naar boven of ik kleed me aan en dan schuift hij boven op zijn billen in mijn kamer en op de gang naar zijn kamer.. Zo kan hij niet naar beneden vallen en hoef ik niet zo op te letten en kan ik ook een paar tellen de andere kant op kijken..
Ik ken jysk niet en weet ook niet waar die hier in de buurt zit?! Traphekje boven (beneden zit er wel al één) vind ik wel belangrijk hoor, zeker voordat haar peuterledikant er staat moeten ze hangen. Mijn achternichtje is met drie jaar van de trap gevallen, ze had een gebroken kaak en een gebroken jukbeen.... Met dat in mijn achterhoofd moet er echt een hekje komen..
Wij hebben er 1 van de ikea die je wel moet boren, maar die heeft ook een ongeschreven gebruiksaanwijzing, maar als je die eenmaal weet (hekje is gewoon krom) gaat het prima. Ik zou nu ik het allemaal weet wel iets meer uitgeven voor een hekje dat makkelijk open en dicht gaat. Hoor erg goede verhalen over geuther, vind het alleen zo'n nadeel dat maar een deel van dat hekje open kan(drempel). Dan zou ik weer eerder kiezen voor A3, die kan helemaal open. Maar die moet je dan weer boren. Stom hoe lastig dit soort keuzes zijn.
Zitten door het gehele land. Online bestellen is ook een optie!! Even belangrijk als een traphekje is het leren traplopen. Oefenen.
Wij hebben ook geen hekje. Simpelweg omdat onze dochter over het hekje heen klimt. Dan is erover heen klimmen veel gevaarlijker als de trap aflopen (dat kan ze wel alleen, maar ze weet dat ze dat niet mag).