Ik ben al bijna een week geveld door de griep. Sinds gisteren gaat het gelukkig de goede kant op. Alleen waar ik eerst een hele rauwe keel had met vastzittend slijm op m'n borst wat ik bijna niet opgehoest kreeg, heb ik nu al 2 dagen heftige kriebelhoest door het slijm wat loskomt. Het komt makkelijk los, is ook niet taai ofzo maar het geeft een hoestprikkel waar ik helemaal gek van word. De hele dag en nacht door! Weet ook niet welke hoestdrank ik nu moet nemen. Bij kriebelhoest staat namelijk droge hoest en dat is dit ook niet. Iemand tips?
ik kan je de hand schudden.. hier al de 2de ronde eerst ziek en dan die vreselijke hoest... ik gebruik boomhextrine hoestdrand, gewoon van ah eigen merk en dat werkt erg goed.. maar de vorige keer van het hoesten een buikspier gescheurd en 41 weken zwanger en flink last dus ook flink aan de vitamine c hooggedoseerd en andere vitamine...
Een ui heel fijn snijden en op je nachtkastje zetten. Verder pakte ik altijd een dropsiroop.als je toevallig een elektrisch bed heb kun je die wat hoger zetten.(zit)
Hier hetzelfde!! Ik heb codeïne tabletjes vd huisarts. Ben zwanger, dus mag er alleen snachts 1, van 10 mg. Het helpt wel wat tegen de kriebel, maar hoesten doe ik nog wel. het begint wel te verbeteren, alleen ben doodmoe door hele week slecht slapen, ook zo vervelend!!