Soms als we haast of geen zin hebben om te koken. Maak ik wel eens kant en klare aardappelpuree van maggi. Mag batuhan dat ook? Of is dt niet verstandig?
Ik heb het laatst ook gemaakt (had niks anders in huis). Mijn zoontje heeft er ook wat van gehad. Hij vond het heerlijk, en is er niet ziek van geworden. Maar als ik jou was zou ik het nog wel even goed op internet nakijken met oog op de gezondheid van jou zoontje.
Mijn dochter eet daar gewoon van mee hoor. Is misschien wat ozuter als normaal maar als het niet dagelijks is.
Hij heeft er wel is eerder een hapje van maar twijfelde toch. En nogeen vraagje zou hij zich verslikken in visticks? İk bedoel hij kan wel 12+ potjes enz. Wat zouden jullie doen wel of niet geven? Hij is sinds kort begonnen met brood en de logo zei dat hij nu ook wel patatjes enz zou mogen. Trouwens nu ik de vraag over vistcks stel volgens mij heb ik deze verkeerd geplaatst. Sorry mods!
denk dat dat wel lukt hoor, hier vallen ze altijd redelijk snel uit elkaar dus denk dat hij dat wel wegkrijgt.
Ik begrijp dat je zoontje niet normaal kan/mag eten? Bij visticks zou ik het buitenste velletje er even eraf halen en kijken of het niet te droog is.
ja, aardappelpuree kan best, is alleen niet heeeeeel gezond (qua zout enzo). Maar isabella eet het ook regelmatig mee hoor! Vissticks kan ook best, idd even kijken of het korstje niet te hard is, dat kun je best goed voelen hoor! En anders de vissticks een beetje prakken? Fijn hoor, dat hij nu al zo goed eet! en dadelijk aan het brood!!!! Goed zo Batuhan!!!!
Batuhan heeftwen hersenbloeding gehad tijdens de bevalling waardoor zijn ontwikkeling achterloopt. Maar hopelijk wel goed komt. Tijdens het eten van brood bijv erslikte hij zich nog tot een maand of 2-3 geleden en verkleurde met een flinke saturatiedaling. Sinds een week gaat het eten van brood goed. En de logo en de kinderarts zeiden dat hij nu alles mag en met de pot mag mee eten. Maar ik vind jet toch enormmmm eng soms. Maar hij heeft net wat aardappelpuree en 2 geprakte visticks1 the met 1 the zonder korst. En een beetje rodekool op. Oef hield mijn hart vast toen hij een beetje verkleurde omdat er een stukje rodekool dwars zat. Taliaa wat lief van je bedankt. Moet je nog wat sturen. Komt eraan.
Er zit veel meer zout in al bij zelfgemaakt puree...maar als het maar af en toe is zou ik het lekker proberen! Wel super dat ie zo gaat aan het eten is! Snap dat je het soms een beetje eng vind...zou precies hetzelfde hebben hoor! Je hebt genoeg meegemaakt en dat blijft toch in je achterhoofd zitten!
Bedankt meiden! Sarah ja vind het eng omdat hij een keer tijdens jet drinken van onverdunde roosvice laxo enorm is verslikt. En helemaal wegviel met een saturatie van 45%. Gelukkig lag hij toen op de high care en konden ze meteen ingrijpen. En gelukkig heeft hij er geen hersenbeschadiging aan overgehouden.
@mvbatuhan, anders de "enge" dingen een keer uitproberen als de logo erbij is? geeft misschien wel een veiliger gevoel. En vertrouwen hebben in jullie kanjer he! (en komt wel, suikerfeest is nog niet he?)