Help, ik durf niet meer op de bank te zitten!

Discussie in 'De lounge' gestart door Shaddixxx, 31 aug 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ik was aan het stofzuigen, kwam uiteindelijk bij het hoekje naast een kast aan.. Ik zie ineens een muntje wegrollen (zo snel ging het), DACHT IK, is het zo'n grote spin (wij noemen het altijd racespinnen) :$ Hij verdween supersnel onder de bank, en daar durf ik dus niet meer op te zitten! Wat wel moet, want ik moet om 10:00 (nu dus ;)) werken, via m'n laptop, ik heb maar 1 bank en geen eethoek of iets dergelijks ;) Ik ben echt als de dood dat dat beest via de bank omhoog kruipt en straks op mn rug of in mn haar zit ofzo ;)

Als jullie mij nou eens vertellen dat die beesten noooooit omhoog kruipen en altijd laag bij de grond blijven, misschien helpt dat dan :p

Ik heb de bank al alle kanten opgeschoven, terwijl ik klaar stond om 'm met de stofzuiger dood te slaan, maar hij komt niet meer tevoorschijn! :(

2. bengeltje86

bengeltje86 VIP lid

6 jan 2007
    8.553
    0
    36
    renkum
    hahahahaha niet sis minder waar ik wilde laatste me haren afdrogen voelde ik een joekel van een grote spin in me haren bij me oor kruipen wilde over me gezicht

ik haat spinnen en vind ze jakkes maar echt ze kunnen het:p

lekker opbeurend he hwhahaha sorry

nee maar als je misschien lief het spinnetje toespreek :D misschien luistert deze wel na je. :p succes

ps laatst zag ik er 1 als een debiel door me huis rennen ik vloog de bank op en kerel wilde kijken zat die onder de moeder haard en kwam er niet meer onder weg.
    en dat was volgens mij dezelfde spin die een avond later in me haar op me gezicht zat
    zo joekel met grote poten :p

3. Streng toespreken hebben we al gedaan! Ik heb gezegd 'Ga naar buiten, stoute spin, jij mag niet bij ons binnenkomen!' (waarop Damien heel bijdehand voor de bank gaat liggen om eronder te kijken 'Istie? Istie?' ;) Wat hebben kinderen toch veel lef :p)

4. Be Happy

Be Happy Niet meer actief

WAAAAAAH! Het lijkt erop dat die beesten het op banken voorzien hebben ofzo....:$

Afgelopen zaterdag hadden wij zo'n grote engerd door de kamer rennen. Hij ging naar het TV-kastje toe, maar wij konden hem niet weer vinden.

Gisteravond, ik lag al op bed gelukkig :D, hoor ik beneden mij heel hard gestamp. Bleek die grote engerd (ik hoop tenminste dat het dezelfde was!) onder de bank vandaan te zijn gerend, precies op de plek waar mijn vriend zat. Die is op het beest gaan staan, maar net zoals in die Spa-reclame, leefde het beest nog toen hij zijn voet weer op tilde....:$ Hij rende nog harder weg. Mijn vriend erachter aan en wederom met zijn voet geprobeerd te pletten. Dat lukte eerst weer niet, maar uiteindelijk heeft de spin het opgegeven.

Ik wil je wel zeggen dat ze niet op banken klimmen, maar dan lieg ik. Ik heb wel eens een spin achter een kussen op de bank ontdekt. Die had zich daar waarschijnlijk verstopt voor onze katten.

Je hebt ook geen kat ofzo die graag spinnen doodmaakt? De kans is trouwens aanwezig dat je spin helemaal niet meer onder de bank zit, maar al ergens in een donker hoekje is weggekropen.

En als je echt niet meer op de bank durft te zitten, misschien op bed gaan laptoppen, in afwachting van iemand die je komt redden van die enge spin? (Dat je dan gezamenlijk de bank aan de kant gaat schuiven om de spin weg te halen.)

5. Lovely83

Lovely83 VIP lid

29 mei 2008
    20.418
    3.298
    113
    ohh bah! Serieus ik had de buurman ofzo gehaald om te vragen of hij de bank kan omkeren ofzo! Ben als de dood voor spinnen!
    Tijd terug hadden we ook een spin in huis, liep op de grond, heb stoelen van de eettafel gepakt en zo naar de voordeur gekomen zonder de grond te raken en de buurman gevraagd de spin naar buiten te doen!

6. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

haha, sorry moest wel even lachen om je verhaal.

Maar ik kan je goed begrijpen. Ik heb wel eens een hele nacht op een minibankje geslapen omdat er een spin bij mijn bed zat. Durf ze namelijk ook niet weg te halen dus had geen andere keus ( in mijn ogen )

Maar de kans is idd erg groot dat de spin er alweer vandoor is hoor. Dat ie zich weer heel ergens anders verstopt heeft

Succes ermee in ieder geval.

Liefs

7. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ik wil niet lullig zijn... maar ze zeggen dat die grote harige supersnelle huisspinnen ALTIJD een koppeltje zijn. Het zijn er dus altijd twee...

*zegt maar niks meer*

8. skatjuh87

dit is niet wat je wil horen maar ben het hier idd wel mee eens.
    MAAAAARRRRRR betekent niet dat ze altijd op dezelfde plek zitten. De 1 kan wel op een veilge afstand zitten terwijl de andere het liefst op schoot klimt hihi

9. Ja dat weet ik! De avond voordat Damien 1 jaar werd hadden we een grote glijbaan naar binnen gehaald, die daarvoor in de schuur had gelegen (zonder doos) om hem in te pakken.. Daar kwam ineens ook zo'n megaspin uit, die op de muur kroop. Ik zei toen nog, ze zijn altijd samen! Later zei m'n broertje (6) heel droog tegen m'n moeder; 'Mam, er zit daar nog zo'n beestje', waarop ie heel hard begon te huilen (hij is niet zo'n held meer :p). Het was zo grappig maar ook zo zielig..

10. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ieeeeee, de rillingen lopen over m'n rug van je verhaal :D
    Ik hoop voor je dat je hem snel vind.

Ik heb weleens mijn dekbed opengeslagen om heerlijk te gaan slapen, rende er een spin heel hard weg :$ (vriend heeft hem uiteindelijk gevangen). Maar dan lig ik de halve nacht te malen: stel nou dat ik hem niet gezien had, stel nou dat hij zijn familie heeft meegenomen naar ons bed, stel nou, stel nou......:D

Succes met je 'huisdier' ;)

11. Dribbel

Dribbel Actief lid

31 jul 2010
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik denk trouwens dat de TS nu überhaupt haar woonkamer niet meer in durft na onze 'opbeurende' verhalen :D

12. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Nou kijk, ik heb het even voor je opgezocht op inet en kom tot de volgende correctie:

'De huisspin is solitair'

En kijk eens wat er nog meer staat:

'De mens komt relatief vaak in aanraking met huisspinnen, en zal uit angst geneigd zijn de spin te doden. De spin is echter ongevaarlijk'

Dusss, je kunt gewoon aan het werk, hij komt je niet opeten :D

13. Nou geloof het of niet, maar ik zit op de bank! Welliswaar echt op het uiterste puntje van het kussen, zodat ik elk moment weg kan rennen, constant om me heen kijkend en ik schrik van elke vlieg die langsloopt ;)

14. skatjuh87

o ja ze wou bepaalde dingen horen he

Spinnen kunnen NIET springen
    Spinnen klimmen NIET tegen banken op
    Spinnen zijn bang voor mensen dus komen NIET in je buurt

Meiden hellup

15. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Ben je nog binnen? Zo niet... durf je nog naar binnen? :D

16. skatjuh87

haha

17. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Oh wacht, ze kunnen nadat ze kindjes hebben gemaakt toch met z'n tweetjes zijn, kijk maar:

'Na de paring: het vrouwtje accepteert de voortdurende aanwezigheid van het mannetje'

18. cyntje78

cyntje78 VIP lid

11 nov 2008
    6.297
    3
    0
    Genieten van ons ventje!
    GETVERRRRR........ die beesten rennen zo hard dat ie nu vast aan de andere kant van de kamer zit.

Ik heb er eens een in mijn bed gehad! :$

Ik woonde toen nét 3 weken in mn huisje en lag met alleen een onderbroek alleen in bed. ALLEEN.... dacht ik...
    S'ochtends om 6 uur schrok ik wakker want ik voelde iets over mn rug rennen en ik lag op mn zij. Ik schrok wakker en heb het hele bed afgezocht, onder het bed enz enz....

Savonds kreeg ik visite en die hebben de tarantula geplet in de huiskamer. Wat was ik opgelucht! Mijn vriend gesms't maar die geloofde me niet. Ik heb de geplette spin in een bakje laten doen als bewijsmateriaal dat ik écht niet zo levendig droom. Toen geloofde hij me wel, en heb de tarantula incl bakje in de kliko gegooid.... brrrr

Gatverdegatver....

19. BolBuikje34

BolBuikje34 Niet meer actief

Gezellig,eentje die op schoot klimt. ;) Net alsof ik er een poesje bij heb.

Bleh ik ben bang van spinnen,maar doodmaken vind ik zielig. Vriendlief zet ze altijd met een glas buiten.

20. Saona

Saona Fanatiek lid

24 jun 2006
    4.529
    640
    113
    Haha tarantula... tis maar een huisspinnetje! hahaha

Deel Deze Pagina