wat hebben jullie, een bedje met hemel of zonder?

Discussion in 'Zwangerschap' started by jantina, Nov 18, 2006.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. jantina

jantina Fanatiek lid

Aug 13, 2006
    1,551
    0
    0
    Ben zelf erg aan het twijvelen over wat ik wil,
    heb de baby kamer al gekocht maarrrrrr wil ik nu wel of geen hemeltje boven het bedje :(
    wat hebben jullie en waarom?

groetjes jantina:)

2. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ik heb zonder nu maar in het verleden wel met gehad, ik vnd het echt heel mooi maar onhandig, ging me er al snel aan ergeren.

3. Fleur1

Fleur1 VIP lid

Apr 14, 2006
    5,068
    0
    36
    Wij hebben wel een hemeltje puur omdat ik het mooi vind. tja of het handig is weet ik niet daar komen we snel genoeg achter. Ik vind het eigelijk ook wel gewoon horen bij een ledikantje in het begin. maar 1x omgetrokken geworden door de kleine is ook gelijk weg hoor.

4. Oek oek

Oek oek Fanatiek lid

Aug 16, 2006
    1,461
    0
    0
    Groningen
    wij hebben met hemeltje, omdat ik dat in het begin mooier vind lijken, maar ik begrijp ook wel als iemand er voor kiest om het niet te doen, want ze zijn over het algemeen vrij prijzig, en je hebt er denk ik maar kort plezier van (ivm eraan trekken ofzo)

5. Minyaweth

Minyaweth VIP lid

Aug 20, 2006
    9,082
    1
    0
    Overijssel
    Wij hebben met hemeltje... Vind ik zo mooi om te zien! :)

6. Esthertje

Esthertje Fanatiek lid

Sep 6, 2006
    1,807
    0
    36
    Haarlem
    Wij hebben met hemeltje

7. Zeeuwsmeisje

Zeeuwsmeisje Fanatiek lid

Aug 9, 2006
    3,051
    1
    0
    zeeuws-vlaanderen
    wij hebben zo´n klamboe, ik weet niet of dat ook telt als hemeltje? Vind het gewoon leuk staan maar na een paar maanden moet ie idd weer weg

8. Daphne

Daphne Fanatiek lid

Jan 1, 2006
    4,615
    0
    0
    Roosendaal
    Ik heb ook een hemeltje. Ik heb het kamertje tweedehands en er zat een hemeltje bij. Verder niet over na gedacht eigenlijk.

9. Renate28

Renate28 Fanatiek lid

May 22, 2006
    3,334
    0
    36
    Ja, met hemeltje, omdat we het leuk vonden staan. Maar het werd al snel onhandig, dus hangt íe er maar een beetje bij aan de zijkant van het bedje....

10. Minimuisje

Minimuisje VIP lid

Jul 8, 2006
    8,361
    0
    0
    Zuid - Limboland
    Ik heb zonder hemeltje, was ook niet van plan 1 te kopen... Vind persoonlijk zonder mooier! Maar ja dat is gewoon qua smaak! ;)

11. Panda

Panda Fanatiek lid

Feb 6, 2006
    2,248
    0
    0
    Ik heb een klamboe omdat het me wat knusser lijkt voor de baby. Zo'n ledikantje is best groot, zeker in het begin. En ik vind het zelf zo leuk staan.

12. duikster

duikster VIP lid

Nov 13, 2005
    5,714
    73
    48
    geen hemeltje... Wij hebben een mobiel boven het bedje gehangen..

Karin

13. Cellie

Cellie Fanatiek lid

Apr 23, 2006
    2,928
    0
    0
    Zonder!

Binnen 'no time' is het gevaarlijk en haal je het weg. Zonde van het geld!

Gr. Cellie.

14. Otje

Otje Fanatiek lid

Apr 10, 2006
    4,703
    0
    36
    Wij hebben geen hemeltje. Ik vond ze hardstikke duur en je haalt het inderdaad ivm de veiligheid al snel weer weg. Wel hebben we een klamboe gekocht bij leenbakker voor slechts 8 euro en het is echt een leuk gezicht. Je hebt ze daar in allerlei kleuren.

Gr Otje

P.s. foto van klamboe boven het bedje staat in mijn album

15. Cis

Cis Actief lid

Jun 12, 2006
    274
    0
    0
    klamboe is toch net zo gevaarlijk als een hemeltje?

ik ben er nog niet helemaal uit. heb wel stof gekocht met mijn moeder, want die wil er graag 1
    maken.
    maar in welk formaat (hemel/klamboe-achtig) en hoe precies enzo... geen idee nog.

16. Miguel

Miguel Lid

Oct 30, 2006
    87
    0
    0
    Emmen
    Ik had de vorige keer een heel duur hemeltje gekocht van Nijntje. Inderdaad zonde van je geld. Je kan hem na 3 maanden er weer afhalen, want dan gaat je kindje eraan trekken. Maar het stond wel heel mooi hoor. Nu heb ik er weer een hemeltje op, maar deze keer een goedkope. Gekocht bij de Prenatal, knalblauw. Was maar rond de 10 euro, dus echt niet duur. Is van het zelfde materiaal als een klamboe.
    En kijk eens op marktplaats, daar vind je vaak ook mooie hemeltjes voor weinig geld.

Liefs Maria

17. Judith75

Judith75 VIP lid

Oct 9, 2006
    5,623
    0
    0
    Mama
    Bergen op Zoom
    Ik had vorige keer ook een hemeltje, maar je gebruikt het idd maar heel kort. En in het begin wordt het bedje zo kort opgemaakt dat je kindje aan het voeteneind ligt en de hemel boven het hoofeind hangt..weinig nut dus ook ;) Ik ga nu óf voor nix óf voor een klamboe van een paar euro en die dan niet aan het hoofdeinde maar in de breedte.

18. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Hey judith ook nog wakker joh :p

19. manon

manon Bekend lid

Dec 27, 2005
    837
    0
    0
    Rotterdam
    Ik heb ook een hemeltje.
    Waarom zou dat gevaarlijk moeten zijn, dat het kindje het hele spul in het bedje trekt :(:

Nou dan zou je met een klambo meer kans hebben, die zijn veel langer.
    Ik heb bij mijn zoontje ook een hemeltje gehad en dat heeft er zo lang gestaan, tot dat hij zelf het bedje uit klom.

En waarom onhandig :(: het hangt er naast of er achter :(:

Ik vind het ook een mooi gezicht en het kleed gelijk aan. ;)

Liefs manon.

20. maisy

maisy Fanatiek lid

Jun 12, 2006
    4,859
    0
    0
    Ja je kindje kan het hele spul in het bedje trekken idd en zich er dan ongelukkig in wikkelen.

Ik vond het gewoon onhandig omdat ik me er gewoonweg aan iriteerde en onhandig al je meerdere kinderen hebt die eraan zitten te pulken, of katten die er aan krabben in gaan hangen of erger nog, tegen aan gaan piesen.

Ik vind het wel mooi, maar voor mj hoeft t niet vind een gewoon mooie bedje ook leuk. Ieder zn ding.

Share This Page