Ik hoop heel erg dat ik me voor de bevalling hier kan voegen! Mijn man is opgegroeid in zwaag en hoogkarspel. Zijn familie wint nog daar, ook zijn twee zussen die kinderen hebben. We zouden het fijn vinden als we daar ons kleintje groot kunnen brengen, maar dan moet mijn man daar eerst een baan vinden. Dus alds je nog contacten hebt....
Hey meiden! ik kom ook uit westfriesland! ik ga even kort mijn verhaal doen Ben 20 januari onverwachts bevallen van onze mooi zoon na een zwangerschap van 21 weken helaas is hij na een half uurtje overleden! heb op 15 februari na controle en gesprek gehad en ik hem een zwakke baarmoedermond. Ik word de volgende keer extra goed in de gaten gehouden en meten zij wekelijks mijn baarmoederhals.. als deze zich verkort krijg ik er een bandje om heen. Ik ben na mijn bevalling 6,5 geleden nog niet ongesteld geworden.. op aanraden van een vriendin van mij heb ik ovulatie testen gekocht deze zijn al 1,5 week positief.. Heb na mijn bevalling nog af en toe wat zwangerschapstesten gedaan om te kijken of het hormoon nog in mijn lichaam zat.. deze waren tot 1,5 week positief.. afgelopen vrijdag getest negatief! Nu had ik gsiter weer een knaller van een ovulatie test daar begonnen mijn twijfels.. heb vervolgens een test gedaan ene ja hoor licht postief.. Nu vanmorgen weer een test en echt een heel mooi roze streepje te zien!! Waauwww zou het echtt? zo snel al het is echt allemaal heel dubbel! maar loop al de hele dag met tranen in mijn ogen .Mis onze kleine jongen harstikke erg maar geloof dat hij ons heeft geholpen zo snel weer zwanger te raken ben niet eens ongesteld tussen door geweest!! ik heb de huisarts gebeld en ik wil vanmiddag een bloedtest word over een uurtje terug gebeld erg spannend allemaal! liefs geniet lekker van jullie zwangerschap!!
Meid wat een verhaal en wat een spanning allemaal. Ben heel benieuwd hoe het voor je gaat lopen. Het zal heel dubbel zijn, maar wel heel bijzonder!!!!
Gezellig dat er meer meiden mee komen kletsen! @ Liefde: Jeetje meid, wat heftig dat je jullie zoontje bent verloren! Spannend voor je, hoop dat de huisarts wat voor je kan betekenen vandaag! Snap heel goed dat je de hele dag met tranen in je ogen loopt.
Meiden ik heb een club opgezet. Dat is iets meer prive dan hier op het forum. Als jullie er wat voor voelen. De club heet zwangere vrouwen uit west friesland. Laat me weten dan nodig ik je uit!!! @liefd88 hoe was het bloedprikken.....uitslag??
Heb jullie allemaal uitgenodigd. Maak er gebruik van als je wilt en anders hoef je de uitnodiging niet te accepteren...