Hoi hoi, Vraagje; als een kindje volledig is ingedaald met 37.5 weken staat er dan een termijn voor dat je gaat bevallen? Ik heb nl. vreselijk veel pijn aan mn baarmoederhals en bekken door de indaling en hoop stiekem iedere dag dat ik zal bevallen, haha. Tis nu niet meer echt grappig; een dikke buik, ik waggel als een eendje, alles doet pijn....Ik ben gister bij de gyn geweest en alles is goed gelukkig. Maar bevallen....ho maar Heeft iemand enig idee hoe dit alles in zn werk gaat? Groetjes Marieke
Ik ben nu 36 weken en bij mij was ze ook al helemaal ingedaald. Volgens mijn vk wil het niks zeggen wanneer je gaat bevallen.
Ken ook meiden bij wie de baby met 30/31 weken al aan het indalen was.........die gewoon de zwangerschap hebben uitgelopen. Sterkte!
Bij mij was ze ook al vroeg helemaal vast, ben nu 5 dagen overtijd... Het zegt dus niks maar ik hoop voor je dat je niet zo lang hoeft te wachten als ik...
met 37 weken gedeeltelijk ingedaald maar niet vast. Met 37.5 bevallen zonder enige aanleiding. Indalen geeft geen termijn voor bevalen meid sorry
Helaas heeft het idd niks met de termijn van bevallen te maken. Bij mij was de kleine ook al heel vroeg ingedaald, geloof met 34 weken al. Maar morgen ben ik uitgerekend dus hier ook geen vroegtijdige bevalling gehad. Succes met de laatste loodjes!