Hallo dames, Ik heb de hele avond al onwijs last van behoorlijk pijnlijke steken in mijn vagina, zoals je wel eens zegt bij een pijnlijke steek "alsof er een mes in word gestoken", kleintje is al volledig ingedaalt dus indalingsweeen lijkt me onwaarschijnlijk dus iemand een idee wat het wel kan zijn? Het doet zo'n zeer! Geen lig zit of sta houding laat het ophouden.. Liefs
Hoe gaat het inmiddels? Bij mijn eerste zwangerschap voelden indalingsweeën precies zo aan. Ik zei ook tegen mijn man, 'alsof er beneden met een mes in gestoken wordt'..'. Maar dan 1 mes tegelijk zeg maar. Bij de echte weeën leek het wel of ik door tientallen messen tegelijk werd gestoken.. (of wil je dat niet weten..).
Ik heb het de vorige keer ook gehad, helemaal aan het einde! Een paar dagen later ben ik bevallen, dus wie weet!
ik heb het ook, de baby ligt zo diep dat hij met zn hoofd tegen je baarmoedermond zit. Als ik loop of sta of soms ook zit dan heb ik het ook heel erg. echt super pijnlijk. Als ik loop moet ik echt even stoppen haha
Wat toevallig! Ik had dit soort steken gisteren ook voordat ik ging slapen! Auw! Ze waren heel fel, kort maar wel een aantal vlak achter elkaar. Moest er echt even van zitten en toen ik ging liggen voelde ik het niet meer.. Weet ook niet wat het was maar ben 38 en halve week en er klaar voor, dus als het voorbereiding is laat maar komen!
Het is nu weer over hoor hihi .. Vanmorge ook maar even aan vk gevraagt en die zei dat de kleine dan dus nog verder aan het indalen is dus alleen maar gunstig voor mij want dan ligt het al lekker ver naar benede maar die steken waren zeker niet fijn! Ik hoop dat het nu snel gaat gebeuren allemaal hoor ben het wel zat.. Het is wel lekker al aan het rommelen in ieder geval! Thnx voor de reacties Liefss
ja ik heb t ook (al!!) verloskundige vorige keer gevraagd ja zijn toch echt indalingsweeen had het laatst snachts ik lag op mn rug en blijkbaar bewoog t kindje ff ofzo is ff 2 seconden door de grond zakken zo zeer! en dan weer weg heel vervelend.. maar hoort erbij... hoe weet je trouwens dat t aan het "rommelen" is...?
ik had met amper 30 weken dat de kleine al aan het indalen was,, had toen gespannen baarmoeder en harde buiken vk was langsgeweest ook om urine te testen en toen ze voelde zei ze dat de kleine al behoorlijk was ingedaalt. die steken zijn idd behoorlijk vervelend het hield gister gewoon niet op hoe ik ook lag stond of zat. ik heb al behoorlijk wat oefenweeen gehad (nog niet heel erg pijnlijk maar wel vervelend) en sinds vorige week ook pijnlijkere en regelmatige weeen vandaar dat ik weet dat het al wel behoorlijk aan het rommelen is alleen het zet niet doorr .. liefs
haha herkenbaar. dit had ik ook bij onze eerste vanaf een week of 36. bij mij was het wel indalen. als ik liep moest ik dan echt even stil gaan staan, ajajaj. bij mij was het geen teken van een naderende bevalling... die liet nog even op zich wachten! ik wens je een goede bevalling.
Ik hoop dat het een teken is van een naderende bevalling haha buik begint me nu behoorlijk in de weg te zitten en de wc heb ik overal ook wel eens gezien Dankjewel en jij nog succes je zwangerschap en uiteraard je bevalling Liefs
Waarsch toch een voorteken geweest hele dag al behoorlijk weeen en 3 cm ontsluiting spanning stijgt behoorlijk hier pff
@ Steffielove; heel veel sterkte en succes met de bevalling! Straks heb je je kleine wondertje in je handen.