Meiden! Heeft een van jullie ervaring met de Ab circle pro? Lijkt me best een goed apparaat namelijk! Niet voor mij nu natuurlijk met mn zwangere buik, maar voor mn man! En na de bevalling ook voor mij! Ben benieuwd! x
jaa daar zat ik ook wel eens aan te denken, zou het wat zijn en vooral zou het echt helpen?? ben benieuwd naar anderen!
geloof daar niet zo in eigenlijk, zowieso geloof ik die tell sell producten in het algemeen al niet echt
Ik heb jaren gelden de Ab King Pro gekocht en die werkte wel. Alleen moet je het echt op kunnen brengen dagelijks te trainen op dat ding. En volgens mij lukt dat niemand. Ja in het begin maar daarna......Mij in ieder geval niet. Hij ligt nu al jaren werkeloos op zolder en staat nu op marktplaats omdat we er vanaf willen. Dus bedenk wel, als je dat ding aanschaft, of je m ook echt gaat gebruiken.
maar ff serieus nu, ik geloof het niet, wel eens die mensen gezien die hun ervaringen tonen op tv? Zie je een voor en na fotos, voor zijn ze lijkbleek, wallen en bol, 5 weken later keibruin, lachen enthousiast en sixpack, nou nee. En dan die vreselijke stemmetjes, verschrikkelijk! Ik heb dit apparait noe twai waiken in huis en ik voel me gewoaldig. Ik heb alles geprobeert met verschilloande diaiten maar niks hielp. Nu gebroak ik elke doag slecht faif minoeten dit apparoat en moet je kaiken wat een resultoat, er is al 10 centimaiter vanaf. Gun uzelf dit voandoag nog! Als u nu besteld kraigt u de twaide set voor niks erbai! idoten Of deze dan: YouTube - Hawaii Chair Infomercial hahaha alsof iemand zo op ze werk gaat zitten.
Of een voor en na foto...hebben ze hetzelfde aan en kijken ze hetzelfde..kortom lekker gephotoshopt (lekker scrabblewoord) maar op zich lijkt dat ding me wel wat voor thuis. Op marktplaats staan ze inderdaad wel...maar durf nooit zo goed van marktplaats te kopen... x
hahaha, ik lig hier zwaar in een stuip, ik hoor dat accent gewoon door mn beeldscherm heen, hoef daar de youtube niet eens voor te bekijken hahaha