We zitten met een probleem mijn vriend heeft 2 kinderen die in engeland zitten ze missen hun vader heel erg en huilen er veel om. Mijn vriend mag de kinderen niet zien en niet eens bellen. Kunnen wij hier iets aan doen desnoods met een rechterdat de kinderen toch een keer per jaar hier heen kunnen ofzo we gaan er zelf eigenlijk ook aan onderdoor. Mijn vriend mist zijn kids natuurlijk ook super maar hum moeder werkt dus niet mee
Vroeg ik me idd ook af toen ik je berichtje las. Doet de moeder dat op haar eigen houtje of zijn jullie eerder bij een rechter geweest?
Ik denk niet dat het veel zin heeft om de ambassade te bellen. Dit zal via de rechter geregeld moeten worden.
Ze mogen geen contact hebben met elkaar door de moeder van de kids. Maar het zijn zijn kids hij heeft ze ook erkend.
Dus de moeder heeft bepaald dat ze geen contact mogen hebben en niet de rechter? Als dit het geval is dan zou ik zeker contact op nemen met een advocaat in Engeland.
We gaan een advocaat nemen hier in nl en die gaat het in engeland oplossen. Ze heeft een depressie gekregen na de geboorte van de jongste inmiddels is die 8 jaar ze gaat iedere keer weg en laat de kids dan weken bij haar broer komt weer even trug en gaat dan weer weg. De kinderen willen bij hun vader en zusjes wonen. hopelijk krijgen wij de voorledige voogdij van de kids
hoop dat het gaat lukken. belachelijk dat die moeder op eigen houtje bepaald dat de kinderen de vader niet mag zien. Maar heeft hij toch conatct gehad omdat jullie weten dat de kinderen zo'n verdriet daar hebben?
Ik hoop dat het goed uitgezocht gaat worden.. we lezen hier natuurlijk alleen jouw verhaal, weet niet hoe het verder in elkaar steekt. Je schrijft dat de jongste 8 jaar is.. waarom is er de afgelopen jaren niet ingegrepen? Waarom nemen jullie nu pas een advocaat in de arm?
Jeetje meid wat een rotsituatie... Zeker voor je vriend en de kids. Hoop dat jullie hier snel een oplossing voor vinden. Liefs mij
Waarom we niet eerder hebben ingegrepen is omdat hij de eerste jaren woor de kinderen heeft gezorgd en de moeder weg ging toen de jongste net geboren was toen die 5 was is hij weggegaan omdat zij terug kwam en het niet goed tussen hun ging. hij dacht dat het wel goed zou komen en dat ze bij zou draaien. Toen ik zwanger was is ze weer weggegaan maar kon hij niet terug omdat wij er ook was. Nou is ze na 3 jaar weer terug en mag hij niet meer bellen enzo. En nou zijn ze weer naar engelang verhuisd. We zijn in die tijd dat zij er niet geweest was omdat de tickets te duur waren(ze woonden toen niet in engeland). De oppas heet ons gisteren laten weten dat ze in engeland wonen en dat we konden bellen omdat hun moeder weg was(eigenlijk een rot streek tegen over hun moeder). Ik hoop dat het een beetje duidelijk is