Welke soppen bij nutriton?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door sara1988, 10 okt 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Welke speen gebruiken jullie bij nutriton? Ik heb de Difrax flessen en gebruik de 123 speen, maar na 5 min drinken lijkt het wel of er niks meer uitkomt omdat het zo dik wordt:(

2. rojin

rojin Actief lid

28 jan 2012
    431
    0
    16
    NULL
    NULL
    ik gebruikte de difrax M speen. ging prima :)

3. Sempje

Sempje Niet meer actief

Ik ben met 3 maanden ook overgestapt op de medium speen van difrax. Ging hier prima.

4. sunshineS1976

sunshineS1976 Niet meer actief

De 123 speen is ook S-M-L

Ik heb altijd de 123 gehad omdat ik eerst omneo comfort had, ook dikkere voeding.

Hoeveel nutriton doe je erdoor? Ik gebruik zelf nu standaard met 1 schepje nutriton in 200 ml. Op de verpakking staat meer, maar als ik het maar een klein beetje dikker maak spuugt ze al niet meer.
    Wat mij wel opvalt is dat het water echt heel warm moet zijn wil je het poeder erbij doen, anders wordt het niet helemaal egaal en gaat het zich soms ophopen wat de speen verstopt.
    Dat is misschien een tip. En echt heel goed roeren/schudden.

Een grotere speen is er nml niet van difrax. Stand drie is gelijk aan een L.

Oh ja: de 123 van Philips Advent is wél groter dan die van difrax. Veel geschikter voor dikkere voeding als pap. Alleen weigert dl hier die speen helaas.

5. RoAn1981

RoAn1981 Fanatiek lid

17 nov 2011
    1.858
    461
    83
    De driestandenspeen van Kruidvat! Vind ik zelf de beste, na tig spenen geprobeerd te hebben. Goedkoop, past op Difrax en Dr. Brown fles (die wij gebruiken) en dochter drinkt eindelijk rustig en zonder morsen..

6. 1983tineke

1983tineke Actief lid

10 nov 2012
    453
    1
    0
    NULL
    NULL
    Wij gebruiken hier maximaal nutriton omdat minder te weinig helpt. Dus het is echt flink dik. Wij gebruiken de M speen van difrax en die bevalt goed. Ik vind zelf de 1-2-3 speen echt een onding, maar nu ben ik ook niet de handigste... ;)

7. sara1988

sara1988 Bekend lid

3 jun 2012
    849
    0
    16
    Nederland
    Hoeveel nutritron gebruik jij op hoeveel cc water?

8. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Ik heb in het begin zelf 1 schep op 50 cc voedibg gedaan. Kreeg vanuit zh de tip om een speen "door te prikken". Ik heb de Avent Natural fles en gebruikte speen 2. Hier zaten dus 2 gaatjes in, tussen die gaatjes een speld gedaan en zo het gat groter gemaakt. Hielp hier fantastisch! Heb nu overigens de driestandenspeen van Avent Natural, ben ik ook errug tevreden over!

Deel Deze Pagina