Vraag gesteld aan de modjes

Discussie in 'Pendelen' gestart door Fortuna, 24 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Fortuna

Fortuna Niet meer actief

Lieve dames

Ik heb even een vraag gesteld aan de modjes, over dit subforum. Of het misschien iets duidelijke kan, zowel voor ons als voor jullie die pendelen.

Beetje lang om zo uit te leggen, maar het staat in "Over deze site". Zouden jullie dat even willen lezen en daar vertellen of jullie het er mee eens zijn of niet?

Ik heb het niet geplaatst om jullie te bekritiseren hoor, absoluut niet, maar meer om het allemaal wat duidelijker te maken.

Jullie pendelen met liefde voor ons, maar soms is het voor ons moeilijk om te zien wanneer iemand pendelt enz. Persoolijk wil ik niet dat jullie hier een nare smaak van in je mond krijgen, of zoals ik wel eens lees in jullie topics, berichten gaan verwijderen met tegenzin.
    Het zou jammer zijn als jullie meer bezig zijn met het legen van je inbox dan met pendelen, want dat doen jullie juist voor ons.

Dus, het is met de beste bedoelingen gevraagd en ik zou het fijn vinden als jullie je mening er achter willen laten..

Groetjes

2. blijemeid

blijemeid Niet meer actief

dit is in het verleden al meer keer gevraagd.
    ben erg benieuwt,

3. happy3

happy3 Niet meer actief

Ik hoop zo voor de pendelaars en de ex-pendelaars dat er een oplossing kan komen voor jullie topic.
    Wat mij opvalt is dat er weer heel veel dames een abbo nemen , op topics waarvan de pendelaarster al maanden gestopt is met pendelen, kan me voorstellen dat ook zij nog steeds overladen worden met pb-tjes
    Jullie zijn zo lief om dit voor ons te doen en het is jammer dat het niet leuk blijft om het te doen.
    Veel succes

Deel Deze Pagina