Abbo

Discussion in 'Pendelen' started by Pendel Vrouwtje, May 6, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Pendel Vrouwtje

Pendel Vrouwtje Actief lid

Nov 27, 2012
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve dames,

Ik wil jullie verzoeken GEEN ABBO te type als jullie een abonnement willen maar via onderwerptools rechtsboven in je abbo te plaatsen, het is namelijk MATELOOS IRRITANT een mail te krijgen of beter gezegd tig mails te krijgen dat er weer iemand gereageerd heeft. Mensen nemen een abonnement om te kunnen volgen wanneer iemand pendelt...

Voor de medependelaars is het misschien handig op in je topic te laten zetten, eventueel door beheer aan laten passen, dat mensen niet moeten reageren in je topic ;)

Succes en ik hoop dat iedereen dit LEEST, want zag dat dit weer moeilijk blijkt te zijn ;)

2. jenn88

jenn88 Niet meer actief

Ik heb er een hard hoofd in dat ze er mee ophouden;).
    Ik vind het irritant als ik het lees moet je nagaan als het steeds in je postvak beland.
    Moet eerlijk zeggen dat het hele pendel forum echt een rommeltje aan het worden is.:) met al die reacties terwijl er boven staan niet reageren op dit topic. Hopelijk werkt dit berichtje pendelvrouwtje.;)

3. Pendel Vrouwtje

Pendel Vrouwtje Actief lid

Nov 27, 2012
    170
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha ja het word weer een zooitje ongeregeld en tja zelfs pendel stops maakt niet uit...!! En vervelende is, dit sluiten werkt ook niet, want daar pak je ook de mensen die wel lezen mee :( Ik kan me gelukkig al weer wat meer afsluiten er voor...

Share This Page