abc design zoom ?? ervaring ?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Popkoorn, Nov 20, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

hey dames,
    ik ben nu ongeveer 6/7 weken zwanger... en ik heb nog een aantal maanden , maar ik ben er toch nu al mee bezig....

welke duowagen... naast elkaar...voor elkaar, onder elkaar,
    en als we naast elkaar doen doen we dan met reiswieg of met nestje ( met nestje is het weer dat je je kindje hoogstwaarschijnlijk niet kunt zien)

zelfs zaten we nu te denken aan de ABC Design van de Zoom
    alleen die is wel wat lang
    heeft iemand hier ervaring meer ?? hoe rijdt/stuurt hij, makkelijk opvouwbaar ?? etc etc

ervaringen over andere makkelijke wagen zijn welkom :)

(mijn zoon zal 16/17 maand zijn wanneer deze boef is geboren)

2. mamasan

mamasan Fanatiek lid

Ik lees even mee...
    Onze kleine man zal 13-14 maanden zijn als deze beeb komt.
    De zoom ziet er geweldig uit, maar we hebben ook de jane powertwin gezien.
    1 van de 2 wordt het hier in ieder geval.
    Naast elkaar vind ik niks, ik kom nu al met de buzz vaak zat de winkels niet fatsoenlijk door.

3. Popkoorn

Popkoorn Niet meer actief

ik heb ook liever voor elkaar, maar ik vind het nadeel van de tandems o.i.d dat je dan een nestje moet kopen, en je kindje van je af zit,
    en dus niet kunt zien of je kindje spuugt of niet,
    en ik zie zoveel kindjes die voorop zitten recht op slapen, en ik wil mijn zoontje gewoon plat neer leggen ( al is het maar iets platter) dat slaapt toch prettiger.en dat kan weer bij veel wagen niet die voor elkaar zijn.

4. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Ik kan je alleen maar de Easywalker Sky duo aanraden. Weliswaar een wagen met de zitjes naast elkaar maar het is zo'n fijne comfortabele wagen voor zowel beide kindjes als mama/papa. En hij is niet breder dan een rolstoel dus ik kom echt (bijna) overal wel door hoor. Ik heb de ABC zoom uitegetest in de winkel, we wilden hem eigenlijk kopen, maar vonden het toch niks. Het ding is zo lang en onhandig en rijdt gewoon niet fijn vinden wij. Zitjes zijn ook niet zo groot. Even een tip trouwens, mocht je toch voor de ABC zoom gaan, koop hem dan (online) in Duitsland, dat scheelt je echt honderden euro's!

5. anne82

anne82 Bekend lid

Mar 16, 2008
    838
    0
    16
    ik heb deze, iCandy Pear (childwheels c-max met iCandy apple to pear). Een enkele wagen, die je mbv een frame als dubbele kan gebruiken.

Mijn kindjes schelen 22 maand. Naast elkaar is toch echt veel gezelliger hoor. In het begin is dat nog niet echt nodig, maar nu zijn ze 2,5 en 6 maand en het is toch wel leuk als ze elkaar kunnen zien.
    Volgens mij zijn de dubbele kinderwagens niet eens echt veel groter dan een enkele...

Share This Page