Afgelopen maandag heb ik via de site babycity een Babybjorn wipstoeltje gekocht en een mobiel van Tiny Love. Het stoeltje was 80 pond en de mobiel ong 40 pond. Pond staat ong gelijk aan de euro dus dat scheelt aanzienlijk! Verzendkosten waren bij mij 10 pond en ik heb de spullen vandaag al in huis (vanuit UK). Ben er echt superblij mee, vooral ook als je bedenkt wat de prijzen hier zijn. Ze hebben niet echt een heel uitgebreid assortiment en qua kleding vond ik het erg tuttig, maar is zeker de moeite waard om even te kijken.
Ja, is idd echt super goedkoop. Zie allemaal leuke dingen maar komt er geen belasting of iets dergelijks meer overheen? De pond is trouwens nu 0,91 eurocent
Wij halen altijd bijna alles bij babydump. Die hebben laagste prijsgarantie, ook voor artikelen die je via internet kan bestellen. Dan is het ongeveer even duur als op de site die je noemt. Alleen is het dan makkelijker met garantie, onze mobile van Tiny Love was kapot gegaan en we kregen zo een nieuwe mee. De babyfoon hebben wij destijds voor ongeveer de helft van de babydump-prijs kunnen kopen. Nu hebben ze deze babyfoon niet meer in de collectie, maar als ik nu prijzen ga vergelijken, is die bij Babypark 75 euro en bij Megapool 59 euro. Een heel verschil dus al en dat alleen in Nederland
@sunnycloud: nee er komt geen belasting meer bij. Komt omdat het EU is. Vroeger bestelde ik nog wel eens iets uit de VS, maar op gegeven moment was ik elke keer de sjaak en moest ik steeds bijbetalen aan de deur. Dat loonde dan ook niet meer. @snoopy: Maar die laagste prijs garantie geldt dat dan ook voor buitenlandse websites? Ze hebben op hun site bv die Tiny love island mobiel voor 65,- en op die Engelse site kost die iets van 40,- Lijkt mij sterk dat babydump dan zo ver zal zakken.
Kan ik me ook niet voorstellen, ik ben helemaal weg van de wheelybug alleen hier in nl vindt ik ze te duur. Daar dus echt goedkoop. Ik ga bestellen, ohhh dat koopvirus.....
Bedankt voor de tip Noola.Echt een geweldige site! En dat voor die prijs. Scheelt idd een stuk met Nederland, prijzen zijn absoluut lager dan bij Babydump En die wheelybug, die muis, die is echt té leuk. Die staat op mijn verlanglijstje.
Dank voor de tip, inderdaad super leuke site en sommige dingen schelen (bijna) de helft met Nederlandse prijzen..... Maar hoe hebben jullie betaald ??? Ik heb twee verschillende creditcards geprobeerd maar omdat ze niet gelieerd zijn aan een Brits adres werd er geen authorisatie verleend? Raar, ik koop zo vaak via internet in het buitenland.
@nikki88: heb gewoon met normale ing creditcard (MasterCard) betaald. En die staat ook gewoon op een NL adres. Vreemd..., misschien kan je ze beter even een mailtje sturen?
oeff..die kleertjes zijn inderdaad uit het jaar kruik, maar wel erg leuk en betaalbaar speelgoed en dergelijke. Maar als je bijv een babyfoon koopt dan zit daar toch een Engelse (driepoot) stekker aan?
Echt een goede site! Hebben we in NL ook dit soort sites of is zijn deze super acties voorbehouden aan de Uk?
Naar mijn weten zijn er geen NL sites die zo goedkoop zijn. Eigenlijk word je hier gewoon afgezet, want blijkbaar kan het gewoon wel goedkoper. En die site is volgens mij niet perse een speciale actiesite oid, de prijzen liggen in de UK gewoon een stuk lager. Vraag mij dan ook af hoe dat dan kan.
Hoe lang deed jullie post erover van engeland naar nederland? Ik heb 23 oktober een tas besteld, die zou de 26e opgestuurd worden. Niet ontvangen.. Ze zou een nieuwe opsturen, vorige week dinsdag en tot op heden niks ontvangen. Het bedrag is wel afgeschreven de 4e. Hoe kan dit? 2 tassen kwijt?
Het kan nogal eens gebeuren dat je pakketje bij de douane tegengehouden wordt. Het duurt dan een stuk langer voordat je het in huis hebt en als je pech hebt ook met een boete (invoerkosten + BTW). Heb ik ook weleens gehad met een pakje wat uit het buitenland kwam.
Je hoeft idd geen BTW e.d. te betalen vanuit een ander EU land! Het kan soms wat langer duren vanuit de UK idd en ik geloof dat er nu ook nog een of andere poststaking is. Maar binnen een week zou het er toch wel moeten zijn anders zou ik toch weer even contact opnemen.
Ik kan ook niet betalen met creditcard OOk ing mastercard.Heb ze even een mailtje gestuurd of er nog een andere manier is om te betalen..Aangezien ik geen andere creditcard heb!