Website tip: goedkoop babybjorn, Tiny Love e.d

Discussion in 'De babyuitzet' started by Noolaa, Oct 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Noolaa

Noolaa Actief lid

Mar 6, 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Afgelopen maandag heb ik via de site babycity een Babybjorn wipstoeltje gekocht en een mobiel van Tiny Love. Het stoeltje was 80 pond en de mobiel ong 40 pond. Pond staat ong gelijk aan de euro dus dat scheelt aanzienlijk!

Verzendkosten waren bij mij 10 pond en ik heb de spullen vandaag al in huis (vanuit UK). Ben er echt superblij mee, vooral ook als je bedenkt wat de prijzen hier zijn.

Ze hebben niet echt een heel uitgebreid assortiment en qua kleding vond ik het erg tuttig, maar is zeker de moeite waard om even te kijken.

2. Amfy

Amfy Niet meer actief

leuke site!

heb gelijk het een en ander besteld

3. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Ja, is idd echt super goedkoop. Zie allemaal leuke dingen maar komt er geen belasting of iets dergelijks meer overheen?
    De pond is trouwens nu 0,91 eurocent

4. Snoopy1979

Snoopy1979 VIP lid

Oct 8, 2006
    34,227
    7,275
    113
    Female
    Brabant
    Wij halen altijd bijna alles bij babydump. Die hebben laagste prijsgarantie, ook voor artikelen die je via internet kan bestellen. Dan is het ongeveer even duur als op de site die je noemt. Alleen is het dan makkelijker met garantie, onze mobile van Tiny Love was kapot gegaan en we kregen zo een nieuwe mee.
    De babyfoon hebben wij destijds voor ongeveer de helft van de babydump-prijs kunnen kopen. Nu hebben ze deze babyfoon niet meer in de collectie, maar als ik nu prijzen ga vergelijken, is die bij Babypark 75 euro en bij Megapool 59 euro. Een heel verschil dus al en dat alleen in Nederland ;)

5. Noolaa

Noolaa Actief lid

Mar 6, 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    @sunnycloud: nee er komt geen belasting meer bij. Komt omdat het EU is. Vroeger bestelde ik nog wel eens iets uit de VS, maar op gegeven moment was ik elke keer de sjaak en moest ik steeds bijbetalen aan de deur. Dat loonde dan ook niet meer.

@snoopy: Maar die laagste prijs garantie geldt dat dan ook voor buitenlandse websites? Ze hebben op hun site bv die Tiny love island mobiel voor €65,- en op die Engelse site kost die iets van €40,- Lijkt mij sterk dat babydump dan zo ver zal zakken.

6. sunnycloud

sunnycloud Fanatiek lid

Dec 28, 2006
    1,541
    142
    63
    Female
    Kan ik me ook niet voorstellen, ik ben helemaal weg van de wheelybug alleen hier in nl vindt ik ze te duur. Daar dus echt goedkoop. Ik ga bestellen, ohhh dat koopvirus.....

7. Lynn22

Lynn22 Actief lid

Apr 30, 2008
    300
    0
    16
    Den Haag
    Bedankt voor de tip Noola.Echt een geweldige site! En dat voor die prijs. Scheelt idd een stuk met Nederland, prijzen zijn absoluut lager dan bij Babydump
    En die wheelybug, die muis, die is echt té leuk. Die staat op mijn verlanglijstje.

8. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,816
    113
    Super bedankt voor de tip! Fisher price scheelt ook superveel!!

9. marjan77

marjan77 Bekend lid

Wat is een wheelybug?

10. suus1983

suus1983 VIP lid

Oct 10, 2006
    50,158
    35,816
    113
    @marjan: dit is de wheelybug

11. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Dank voor de tip, inderdaad super leuke site en sommige dingen schelen (bijna) de helft met Nederlandse prijzen.....:$

Maar hoe hebben jullie betaald ??? Ik heb twee verschillende creditcards geprobeerd maar omdat ze niet gelieerd zijn aan een Brits adres werd er geen authorisatie verleend? :( Raar, ik koop zo vaak via internet in het buitenland.

12. Noolaa

Noolaa Actief lid

Mar 6, 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    @nikki88: heb gewoon met normale ing creditcard (MasterCard) betaald. En die staat ook gewoon op een NL adres. Vreemd..., misschien kan je ze beter even een mailtje sturen?

13. fruitella

fruitella Actief lid

Jan 28, 2009
    119
    0
    0
    marketing en communicatie
    Dordrecht
    oeff..die kleertjes zijn inderdaad uit het jaar kruik, maar wel erg leuk en betaalbaar speelgoed en dergelijke. Maar als je bijv een babyfoon koopt dan zit daar toch een Engelse (driepoot) stekker aan?

14. Madeliefke

Madeliefke VIP lid

Jan 19, 2008
    6,317
    216
    63
    Echt een goede site!

Hebben we in NL ook dit soort sites of is zijn deze super acties voorbehouden aan de Uk?

15. Noolaa

Noolaa Actief lid

Mar 6, 2009
    186
    0
    0
    Den Haag
    Naar mijn weten zijn er geen NL sites die zo goedkoop zijn. Eigenlijk word je hier gewoon afgezet, want blijkbaar kan het gewoon wel goedkoper. En die site is volgens mij niet perse een speciale actiesite oid, de prijzen liggen in de UK gewoon een stuk lager. Vraag mij dan ook af hoe dat dan kan.

16. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Hoe lang deed jullie post erover van engeland naar nederland? Ik heb 23 oktober een tas besteld, die zou de 26e opgestuurd worden. Niet ontvangen.. Ze zou een nieuwe opsturen, vorige week dinsdag en tot op heden niks ontvangen. Het bedrag is wel afgeschreven de 4e. Hoe kan dit? 2 tassen kwijt?

17. debbedebs

debbedebs Fanatiek lid

Aug 18, 2008
    1,472
    0
    0
    HR Adviseur
    NB
    Het kan nogal eens gebeuren dat je pakketje bij de douane tegengehouden wordt. Het duurt dan een stuk langer voordat je het in huis hebt en als je pech hebt ook met een boete (invoerkosten + BTW). Heb ik ook weleens gehad met een pakje wat uit het buitenland kwam.

18. Ise

Ise VIP lid

Oct 28, 2007
    5,163
    436
    83
    Ok, ik wacht nog heel even af. Maar vanuit engeland hoef je toch juist geen invoerkosten te betalen?

19. Nikki88

Nikki88 VIP lid

Jul 29, 2008
    11,656
    230
    63
    Je hoeft idd geen BTW e.d. te betalen vanuit een ander EU land! Het kan soms wat langer duren vanuit de UK idd en ik geloof dat er nu ook nog een of andere poststaking is. Maar binnen een week zou het er toch wel moeten zijn anders zou ik toch weer even contact opnemen.

20. Mysterious

Oct 17, 2008
    5
    0
    1
    Ik kan ook niet betalen met creditcard:( OOk ing mastercard.Heb ze even een mailtje gestuurd of er nog een andere manier is om te betalen..Aangezien ik geen andere creditcard heb!

Share This Page