Voor de dames die bij kaartje2go gaan bestellen of al een keer besteld hebben, even een vraagje 1. Hebben jullie de kaarten tegelijk met de enveloppen besteld, en toen jullie dus al bevallen waren, alle enveloppen geschreven en op de bus gedaan? 2. Of hebben jullie voor de optie gekozen om op de site al alle adressen in te vullen en hun de kaarten te laten versturen? - ging dat goed ? - hoe zit dat dan met postzegels, die betaal je zelf neem ik aan? 3. Kun je ook de enveloppen vooraf bestellen, zodat ik ze al kan schrijven? Deze optie zie ik namelijk niet staan? Alvast bedankt
Volgens mij kan je de enveloppen niet van tevoren bestellen. Aangezien wij ook de buren een kaart willen sturen en het onzin vinden om daar postzegels aan uit te geven (tenslotte kan mijn man ze wel ff op de bus gooien, is 2 meter lopen ofzo ) hebben wij ervoor gekozen om de kaarten + enveloppen naar ons huis te sturen. Binnenkort koop ik van die adresstickers, die ga ik dan alvast schrijven en hoeven we die alleen nog maar op de enveloppen te plakken tegen die tijd
Ze verkopen het bij kantoorhandels en ook bij de hema... lijken eigenlijk heel erg op van die etiketten die je op schoolboeken kan plakken
Wij hebben ook van kaartje2go. Top hoor! Hebben alles naar ons huis laten sturen, en inderdaad ook met adresstickers. Stickers lagen klaar.. en alleen ff plakken nog Kun je eventueel ook nog door iemand anders laten doen Vergeet bij Kaartje2GO niet de code... voor zonder hun logo. Kost niets, maar heb je geebn " kaartje 2 go" op je kaarten staan Dacht dat het iets van Blanco was ofzo. Op hun site staat het ergens, maar je moet t maar even weten Wij hadden overigens een blauw kaartje die we super leuk vonden, die was er niet in het roze. Heb ik ze gemaild.. en binnen een uur was er een roze versie beschikbaar. Top service hoor!
Ik heb ze destijds inderdaad op de site van Kaartje2go besteld. Gewoon de adressen al ingevoerd op de site in het adressenboek en manlief hoefde toen alleen nog maar de kaart te wijzigen (gegevens enzo) en de adressen aan te vinken en toen werden ze verstuurd. Voor onze trouwdag ook zo gedaan, met uitzondering dat we de kaarten en enveloppen op laten sturen en toen geschreven. Zelf postzegels laten maken bij POST NL met eigen afbeelding erop. Enveloppen kan je niet apart bestellen, maar kan je wel met de set kaarten bij je thuis laten bezorgen.
Enveloppen krijg je er gewoon bij. Moet je niet apart te bestellen. Wij hebben naast gewoon via het adresboek verzenden, een setje thuis laten bezorgen. Handig voor uitdelen, buren etc. Volgens mij geen verzendkosten voor het setje naar huis adres. Postzegels reken samen met de kaarten direct af. Veel gebruik en altijd tevreden. T
Wat ook handig is voor de adressen: In excel of word een bestandje maken met adressen en dit printen op de etiketten. Scheelt je veel schrijfwerk Volgens mij kan je ook contact opnemen met kaartje2go met verzoek om de enveloppen eerder te krijgen.
Hier gaan we ook bij kaartje 2 go bestellen, kwam een kaartje tegen op een andere site van de ontwerpster zelf, maar dat is 2 keer zo duur minstens. Heb de proefdruk gehad en deze is super. Wij laten ze gewoon als pakket hier bezorgen.
Wij hebben ook va. Kaartje 2 go, heb etiket stickers gekocht voor 90 cent bij de action, zitten er 320in ofzo haha goedkoper kan niet
Hier ook kaartje via kaartje2go. Daarna nog vaak kaartjes via hun laten maken! Heb het wisselend gedaan. Soms gewoon alles naar ons adres en ook wel eens via hun laten versturen. Ook als ik een gewone kaart moet verzenden doe ik het 9 van de 10 keer via kaartje2go.
Nog een tip, als je op facebook Kaartje2go liked, kan je soms nog profiteren van de 10% korting op bijna elke vrijdag. Ze zetten dan een kortingscode op hun facebooksite Hier ook gewoon het hele pakket naar huis, en heb de adresstickers klaar leggen (gewoon blanco etiketstickers bij Bruna gehaald).
Wij hebben voor beide dochters kaartje2go gebruikt. En alles automatisch laten versturen. Heerlijk! Heb al een hekel aan kerstkaarten schrijven dus dit ging super. En we hebben 20 ongeadresseerde kaarten met enveloppen thuis laten komen voor mensen in de straat. Postzegels zitten er bij volgens mij als ze je dor hun laat versturen.
Bij beide kids een kaartje bij hun besteld. Grotendeels door hun laten versturen en nog een set van 15 naar mijn adres laten sturen. Voor de eigen albums, buren en voor extra, mocht je mensen vergeten zijn. Kaartje uolgende dag hadden de mensen hem al. Verder een topservice. Het lukte niet met de foto's en hier hebben ze me mee gehholpen rn me een paar voorbeelden gestuurd. Ik had met mn stomme kop de dstum verkeerd op het kaartje gezet en op de voorkant de naam vergeten. Meteen gebeld in de hoop het proces te stoppen maar er was niemsnd. Volgende dag een mail van hun met de mededeling dat ze al vedstuurd waren.. verteld dat ik hoopte dat het net zon mooi kaartje zou worden als de eerste en ze iig bedankt voor de snelle service. Half uur later belde ze me. Zd wilde me helpen en hebben de kaartjes verbeterd en opnieuw opgestuurd Echt super, terwijjl het mijn eigen domme schuld was...
Wij hebben het merendeel van tevoren in een excel lijst toegestuurd. Toen ik de ochtend na de geboorte de datum/gewicht/tijdstip had ingevuld hoefde ik alleen maar op verstuur te drukken en de volgende dag had iedereen hem in huis Hebben wel 10 kaartjes bij ons thuis laten bezorgen, voor de buren, babydozen, hebben er twee ingelijst onder elkaar en er staat er eentje op onze kast Ik ben echt super tevreden over kaartje2go, betaalbaar en prachige kaartjes, hebben meerdere proefdrukken besteld en vonden die van kaartje2go het mooist!! (van de 40 door hun verstuurde zijn er 2 niet aangekomen, maar dat ligt bij postnl en niet bij kaartje2go... )
Ik heb ook adresstikkers gebruikt. In plaats van schrijven kun je hier de adressen ook gewoon op printen. Helemaal makkelijk (al oogt het misschien minder persoonlijk).