Dag dames, Ik heb een vraagje. Wij hebben een plafonniere op de babykamer, maar we willen hier geen dimmer op zetten omdat we dit niet zo sfeervol vinden. Maar als we 's nachts op de babykamer moeten zijn, moeten we toch een lamp aandoen. De plafonniere geeft dan teveel licht en ik heb begrepen dat er wel voldoende licht moet zijn ivm verschonen. Is het nu het handigst voor ons om een sfeerlampje te kopen? Ik hoop dat jullie tips hebben!!!
Klein lampje aan de muur bij de commode hebben wij. Ook hebben we nog een staande lamp die wel gedimd kan worden, fijn bij het naar bed brengen. Dat zachte licht is prettiger dan zo'n plafonnière, en dan is de overgang van heel licht naar ineens donker niet zo groot.
Bij de eerste hadden we zo'n schemerlamp waarvan de voet reageert op aanraking. Zo konden we zelf bepalen hoe fel het licht werd. Hij stond op het plankje boven de commode. Nadeel was dat we blijkbaar niet zo'n goede hadden gekocht, want dat ding sprong soms zomaar aan Kwamen we boven en brandde er ineens licht haha. Deze keer hebben we een schemerlampje voor aan de muur gehaald. Die hangt tussen de commode en de kledingkast (zit ongeveer 80cm tussen) Kunnen we ook mooi alles zien
Wij hadden mijn zoontje de eerste weken op onze eigen kamer en niet op de babykamer. Maar omdat wij ook niet te fel licht wilde, hadden wij een grote vaas met takken met de action erin, met van die sfeerlichtjes. Kost niet zoveel, staat ook wel leuk op de slaapkamer en geeft niet teveel licht.
Wij hebben een papieren lamp met vlinders van ikea, een vloerlamp langwerpig in de hoek staan bij haar bedje. En op de commode hebben wij een schemerlamp die je aan moet raken wanneer die aangaat. Die hebben we bij Hema gehaald. Mooie zachte spaarlamp erin en is heel sfeervol op haar kamertje
Thanx voor jullie reacties! Zal dan inderdaad een lampje bij de commode worden. En zal eens kijken bij de Hema! Bedankt voor de tips!!!
Ik heb voor 4 euro een klein lampje gekocht met een knijpding, waarmee ik hem vast heb gemaakt aan het plankje boven de commode, ideaal! Liep er toevallig tegen aan
Ik had vaak het gang licht aan gedaan en de deur van haar kamer open zodat het niet te donker en niet te licht was.
IS die van HEMA een witte of roze kleine lamp uit plastic? Ik wilde die halen maar twijfelde nog een beetje.. Volgensmij 15 euro..Kan 'em helaas niet vinden op de site.
Ik had gewoon een klein lampje, soort van sfeer lichtje, die deed ik dan aan als ik de kleine in de nacht ging helpen. Kocht dat ding bij de zeeman van 1 euro haha. Maar een ideaal ding. Heb hem nu nog steeds, dus ook bij deze ga ik hem gebruiken de nachten.