Babyfoon met lang bereik en goeie batterij gezocht?

Discussion in 'De babyuitzet' started by Babel44, Jul 31, 2010.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai ervaren moeders,

Ik ben op zoek naar een babyfoon die het ook zonder stroom toch zeker een aantal uren doet als hij goed is opgeladen. Dat geldt dan zowel voor het setje bij de baby als het setje dat bij ons is. Hoor van vrienden nl. dat babyfoons meestal maar kort werken of eigenlijk altijd stroom nodig hebben?

Bovendien zou ik een babyfoon met flink bereik willen hebben.

Ik denk aan vakanties - handig als je ook met kamperen een eindje van de tent kunt gaan zitten en toch je kind in de gaten houden. Of in een groter hotel toch beneden in het restaurant kunt eten bijv.

Welke tips kunnen jullie geven, en heb je zelf de babyfoon inderdaad wel eens zonder stroom of op redelijke afstand gebruikt?

Dank!!

2. Truusje77

Truusje77 Actief lid

Mar 10, 2008
    152
    0
    0
    Net over de grens
    Wij hebben een Alecto dbx 82. Deze heeft een bereik van 3 km en kan ook redelijk lang zonder stroom, de ontvanger. De zender weet ik zo niet.
    We hadden eerst een andere van Alecto die ook lang zonder stroom kon, maar deze had niet zo ver bereik.
    We hebben deze nieuwe gekocht omdat hier 2 zenders op kunnen.

3. mimi83

mimi83 Niet meer actief

zoek een naar portofoons met babyfoon functie..

4. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Thx meiden, ik ga daar alvast eens naar kijken!

Nog meer ervaringen?

5. Abri

Abri VIP lid

Jun 16, 2010
    12,423
    3
    38
    Wij hebben idd een portofoon met babyfoon-functie. Ideaal in zijn gebruik tijdens onze zomervakanties. Dochter slapen op de hotelkamer, wij 'gewoon' op het strand/bij het zwembad, maar bij het 1e gilletje konden we zo binnen een paar minuutjes bij haar zijn. Heerlijk!

6. Babel44

Babel44 Niet meer actief

En gebruiken jullie die portofoon thuis ook gewoon, of heb je voor thuis nog een andere babyfoon?

Zitten er oplaadbare batterijen/accu in?

Wil je misschien het merk/model noemen en ben je tevreden?

Dank!! Super tip, was er zelf nog niet opgekomen :)

7. Chilleke

Chilleke VIP lid

Jan 21, 2010
    10,869
    1
    36
    Female
    Verpleegkundige
    Brabant
  8. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Even uppen :)

Wil iemand nog het merk en model portofoon plaatsen, en of je deze idd zou aanraden?

Thx!

9. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Wij hebben een philips avent babyfoon. Met het vierkante kastje. Hij kan makkelijk!!! 3 dagen zonder stroom.
    Geweldig apparaat!

10. Babel44

Babel44 Niet meer actief

Hai Pino2,

Kan de zender ook zonder stroom - dus het onderdeel wat bij het kind staat? En hoever is het bereik?

Dank je!

11. Vica86

Vica86 Niet meer actief

Ik weet zo niet hoever het bereik zou moeten zijn, hier staan ze op een vaste plek, dus heb er nooit echt goed naar gekeken.

De unit bij het kind werkt op stroom of batterijen. Wat je zelf wilt.

Share This Page