Tandjes ontlasting?

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Suzzert, Sep 29, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    DL is sinds een maand bezig met tandjes krijgen. Nu zijn er aan de voorkant twee door. Je ziet ze zitten zeg maar en de luiers werden vorige week ook weer normaal.

Nu is ze sinds maandag wat huilerig en geeft weer vieze slijm luiers die stinken en groenachtig zijn. Nu dacht ik aan tandjes, maar sinds donderdag heeft ze echt drie luiers per dag (normaal 1 en soms niet ze krijgt bv) en vannacht had ze er ineens 1 terwijl ze nooit poept snachts en vannochtend 1 en nu weer. Alleen nu was het heel taai dik slijm. En nu dacht ik dat als de tandjes al door zijn dat het wel minder zou zijn.

Dus vraag ik mij af zouden dit nog steeds tandjes luiers kunnen zijn? En hoe lang hebben ze daar ongeveer last van?

Ik maak me een beetje zorgen

2. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Overigens ligt ze hier nu op schoot te dweilen en hoor ik der buik ook rommelen.

3. Kerszje

Kerszje Niet meer actief

Als je haar buikje hoort rommelen kan ze best last van haar darmpjes hebben of een buikgriepje. Maar het zouden toch ook weer "tandenluiers" kunnen zijn.
    Zolang ze verder niet veel last heeft zou ik me zeker geen zorgen maken. Een buikgriepje moet ook vanzelf weer over gaan en als het door doorkomende tandjes komt merk je dat ook vanzelf ;)

4. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

May 12, 2012
    3,340
    4
    38
    Rotterdam
    Ja daar heb je gelijk in ;) ze is gewoon wat uit der hum. Nu ook weer erg huilerig, eerst niet willen drinken en nu wel.

Komt wel weer goed

Share This Page