Hoe bizar! Lucas draaide van z'n buik naar rug! Dacht dat het toeval was en had hem later nog een keer op z'n buik gelegd. Doet hij het weer!! Dit is wel erg snel! Bij Lisa duurde het wel een stukje langer!
Echt rollen, of was het meer per ongeluk, dat ie gewoon overhing qua gewicht en daarom rolde? Want het is pas rollen als ze het echt bewust zelf doen en het niet per ongeluk gaat he?
Dacht de eerste keer ook per ongeluk.. Maar na het verschonen van een luier weer in de box gelegd en deed precies hetzelfde.
Dat naar de zij deden de meiden hier ook al heel vroeg, maar doorrollen nog niet echt. Per ongeluk omrollen dan weer wel, maar dan zag je echt dat het hoofdje erg voor doorhing en dan hop... rest van het lijfje er achteraan. Maar echt bewust omrollen deden ze hier met 5 maanden allebei, (en dat is vroeg). Ik moet zeggen dat ik dus wel een beetje sceptisch ben... Ga ook niet zeggen dat het absoluut niet kan hoor, maar je zou wel echt een hele vroege vogel hebben als het echt bewust omrollen is.
Hij heeft het pas 2 keer gedaan dus kan niet zeggen of het bewust is of niet.. maar heb het bij Lisa niet zo snel meegemaakt... Hij is sowieso erg sterk en alert moet ik zeggen. Vindt het best snel ook al doet hij het niet bewust
Van buik naar rug kunnen veel kinderen al vrij vroeg! Onze man deed het met 8 weken al bewust. Maakte er een spelletje van, als hij dan op zijn buik lag ging hij lachen, beentjes in de lucht en omzwiepen maar! Nu is hij driftig bezig om van rug naar buik te kunnen maar blijft steeds hangen op zijn zij hihi mooi gezicht! Maar kan dus zeker!
Voor per ongeluk omrollen valt dat wel mee Zijn ook een hoop kids die dat dan nog lang niet doen, maar als je kleintje op de buik al vlot het koppie optilt en lekker rondkijkt, zie je wel vaak dat ze al vroeg regelmatig omrollen. Het heet alleen pas omrollen als ze het echt zelf doen en het ze niet overkomt
Hier precies zo en hier wel bewust, de eerste dagen was ze zo boos dat het niet lukte.. En toen ze het ineens kon had ze toch een lol ze rolt om en kijkt dan zo triomfantelijk echt heerlijk! En dan leg je haar weer op haar buik en binnen een paar tellen rolt ze weer om. Tot ze er genoeg van heeft dan gaat ze rond kijken op haar buik met haar hoofdje fier in de lucht.
Leuk om te zien he! Mijn dochter rolde ook zo snel van buik naar rug. En nu sinds 2,5 week ook van rug naar buik!
Jaaaa is zo leuk om te zien!! Maar gaat dan ineens weer zo snel allemaal! Ben blij om te lezen dat het idd dus wel kan en dat ik geen spoken zag hihi.
Ik vind het ook snel hoor, hier ook bijna 5 weken en hij maakt geen enkele aanstalten om welke kant ook maar op te rollen, af en toe tilt hij zijn hoofdje een beetje op en dat is dan al heel wat, dus ik vind het heel knap van je zoontje
Hier is de jongste ook zo'n snelle jelle.............. Met 6 weken ook omrollen. Merkte daarna ook echt dat hij heel ontevreden was omdat hij zoveel meer wou dan dat kleine lichaampje kon. Met 3 maanden was het dan ook drama, alleen maar huilen............ Zelfs zo erg dat hij is opgenomen omdat ik het gewoon niet meer trok............. Hij huilde gewoon zo goed als de hele dag en dat alleen omdat hij zoveel meer in zijn hoofdje wilde.................. Nu met 8,5 Kan hij veel meer en is het echt een tevreden mannetje. Hij gaat uit zichzelf zitten en hij kruipt en hij probeert te staan.............
Ohhh herkenbaar! Sem kan ook flink gefrustreerd raken als iets niet lukt en brullen dan! af en toe galmt het gehuil dan gewoon door je hoofd! Ligt hij bijvoorbeeld bij je op je benen, wil hij zijn hoofdje optillen, pakt dan mijn vingers en trekt zijn hoofd omhoog, en dit tot weet ik veel hoevaak aan toe. Schijnbaar vindt hij dat zijn hoofd niet lang genoeg omhoog kan, dus dan is het brullen. In de box net ene, duim in zijn mond steken, gaat nog niet zoals het hoort ( hele vuist erin, duim gebogen houden) en ja hoor brullen! Op zijn zij draaien gaat prima, meneer wil dan door draaien naar zijn buik, lukt niet omdat zijn arm in de weg zit, en ja hoor brullen Meid! Trots wezen op je mannetje, hij is lekker vlotjes!
Hahaha mijn kindjes waren allemaal lekker langzaam...draaien dat kwam pas met een week of 12, oudste dochter nog veel later. Maar ik was ook heel trots op ze
Dat is helemaal niet langzaam hoor! Volgensmij is 12 weken ook snel of in ieder geval sneller dan gemiddeld. Ik weet niet meer hoe snel mijn zoontje was maar hij was ook vrij snel. Hij slaapt en speelt ook op zijn buikje dus dan is hij denk ik daarom ook wat sneller met rollen van buik naar rug.