Baby wil 's avonds niet slapen

Discussion in 'Baby en dreumes' started by Donna78, Feb 18, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Donna78

Donna78 Lid

Sep 12, 2008
    33
    0
    0
    Mijn zoontje van 7 weken wil 's avonds niet slapen. Hij is doodmoe, vecht tegen zijn slaap, maar blijft brullen. Alleen als wij hem gaan troosten (we laten hem hooguit 10 minuutjes huilen, dan is hij helemaal overstuur) is hij stil. Vaak valt hij pas tegen een uur of elf in slaap en ook 's nachts na de voeding wil hij vaak niet meteen gaan slapen.
    Iemand tips?

2. Suya

Suya Actief lid

Dec 26, 2008
    235
    0
    0
    Ons mannetje heeft ook even lopen zoeken naar een goed dag/nachtritme. Tot ongeveer 5 weken oud was hij ook nog wel tot ongeveer 21.30-22.00u wakker of zelfs gewoon tot de fles van 23.00u. Maar dat is op een gegeven moment vanzelf goed gekomen. We leggen hem nu om 20.00u in bed en dan ligt hij dus in principe in bed voor de avond. We geven hem dan wel nog rond 23.00u een fleshe. Dit is al een paar weekjes zo, dus wellicht dat dat voor jouw mannetje ook geldt.

Met de nachtvoeding heeft hij ook even gehad dat hij daarna klaar wakker was. En dan zat ik 's nachts 2u met hem. Wat ik eerst deed met de nachtvoeding was hem minder geven dan overdag. Maar ik ben hem op een gegeven moment net zoveel gaan geven als overdag en toen was hij veel meer verzadigd en ging dus wel slapen.

Share This Page