Omdat wij een tweede wonder verwachten ben ik aan het speuren voor een tweedehands duo kinderwagen. Omdat een duo wagen naast elkaar niet praktisch is, deze past niet eens door de deur! Willen we achter elkaar of zo'n Phil en Teds. Heb al een aantal dingen gezien : Phil en Teds Kees Prenatal duo wagen Welke hebben/hadden jullie en wat zijn de voor en nadelen?
Ik heb via marktplaats een phil and teds gekocht. De tweede is nog niet geboren, dus nog niet gebruikt voortwee kindjes. Hij lijkt mij superhandig. Ikwilde geen lompe duowagen,hebben we ook geen plek voor.
Ik heb ook via MP een Phil and Teds gekocht. Ik vind het heel handig dat je hem ook als eenlingwagen kunt gebruiken. Ik gebruik hem nu al en hij is heel wendbaar en licht en klapt even klein in als een eenlingwagen. Zodra de tweede geboren is kan je dan het tweede zitje erop klikken. Hoe dat is kan ik je nog niet vertellen.
Ik heb een phil&teds promenade. Heb hem nu 6maanden in gebruik voor twee kindjes en vind hem super! Ik ben er erg blij mee en heb geen spijt van mn keuze! Het voordeel van deze wagen vind ik de reiswieg voor onze dochter (later maak je daar een zitje van) en natuurlijk dat ze niet naast elkaar zitten maar je wel het voordeel van een duowagen hebt. Het enige nadeel vind ik de weinige boodschappenruimte onderin als je beide kindjes erin hebt,alhoewel je wel heel handig wordt met boodschappe erin doen als je de wagen wat langer hebt. Xx
Phil and Teds, gebruiken hem nu al 3 jaar. Vind het een ideale wagen! Idd weinig boodschappenruimte maar daar leer je wel mee schipperen.. Het is geen lomp geval en kan zelfs bij de kruidvat naar binnen
na heel wat kinderwagens te hebben geprobeerd ben ik bij de Phil en Teds VIBE uitgekomen. tsjeempie had ik dat maar eerder bedacht! heb een koelstra flexxo twin geprobeerd. die ging direct de deur uit veel te breed en ik kon geen winkel in en uit. toen een simpele buggy duowagen achter elkaar dat was weer te zwaar! toen een abc zoom. beviel opzich wel maar is wel een erg lang ding. ik wilde nooit een een phil en teds omdat ik het zo zielig vond dat het kindje die onder zit niets ziet. nou toch maar geprobeerd en dit is de wagen welke echt goed bevalt. je kunt hem als mono en duo wagen gebruiken en ik vind het super dat die net zo groot/klein is als een gewone wagen. Verder rijd die ook gewoon even licht als een gewone wagen geen lompe wagen die extra zwaar rijd. al met al zou ik zeggen een phil en teds!
Hier ook een phil & teds vibe, alweer 3 jaar in gebruik en ben er zeer tevreden over! Kan overal naar binnen, geen zware wagen om te duwen en heel makkelijk om in en uit elkaar te halen. Het boodschappenmandje is idd lastig om te gebruiken als je er twee kindjes in hebt zitten/liggen maar daar zijn ook wel andere oplossingen voor te bedenken. Als wagen ben ik hier super tevreden mee!
en ik hoor juist veel in omgeving over deze koelstra dat deze zo fijn is en overal juist wel door kan...
Ook een Phil&Teds Promenade aangeschaft, maar nog niet in gebruik. Wilde gewoon een goede wagen voor 2 kindjes met ca. 1 jaar leeftijdverschil. Was de bugaboo gewend, dus een 'goedkope' gammele wagen valt dan erg tegen. Heb bewust gekozen voor een wagen met 'reiswieg' en wilde ook het liefst een wagen die ook voor 1 kindje te gebruiken is zodat ik onze oude wagen niet hoef aan te houden voor later. 4 Wieler leek me fijner dan 3-wieler en kwam zodoende bij de promenade uit. Of deze goed bevalt kan ik nog niet vertellen.
lavendel: nou ik kwam de bakker al niet eens uit jakkes zo vervelend vind ik dat. had de wagen gekozen omdat ik een bugaboo donkey wilde aanschaffen. ik dacht ik ga eerst een goedkopere optie proberen. ik vind het niks een brede wagen naast elkaar. haha vorige week liepen we over de markt zei een vrouw tegen haar moeder welke haar zoontje in de kinderwagen duwde' ach wat zielig voor dat kind die ziet niks. haha ik dacht je moest eens weten dat zei ik ook altijd, maar de phil en teds is een topwagen!
Dat hoor ik ook zo vaak ja! Zo van: ahhhhh wat zielig!! Dat kindje ziet helemaal niks! Toch valt dat wel reuze mee vind ik.. alleen wat er voor gebeurt, zien ze niet.. Maar van opzij wel en m'n kids hebben er nooit om gehuild of gezeurd...
Hier ook de P&T (explorer, promenade was er nog niet toen). Ideaal!! En het zitje onderin? Kinderen maken er zelfs ruzie om wie er mag zitten. Ik hoor hier juist heel vaak: oh, ligt daar nog een baby bij in? en later bij twee zitjes: oh, dat is ja makkelijk. Mooi compact! Wij gebruiken hem nu zo'n 20 maanden. Eerst bij de eerste twee en nu dus vooral met nummer 2 en 3. Ik vind het echt een aanrader!
hahaha ik had onze zoon laatst even onderin gezet alleen maar voor een foto en die wilde er niet meer onder vandaan. Helaas zal hij nog even bovenin moeten omdat dochterlief nog niet rechtop kan zitten. (Phil&teds Promenade) Ik krijg er leuke reacties van mensen! En iemand in de AH die op dat moment pril zwanger was van haar tweede kindje met een ander kindje in een kinderwagen vond het zo handig dat ze vroeg aan mij wat voor wagen het was enz enz. volgens mij ging ze er ook 1 aanschaffen