Hele mooie duowagen van abc zoom te koop. Kleur donker bruin. Model eind 2010. Inclusief: 2x buggy inzet 2x voetenzak 2x Zonnekap 1x reiswieg muskietennet voor de reiswieg 1x adapters voor de maxi cosi Met de Zoom presenteert ABC Design de kleinste tweeling-/duokinderwagen op de Duitse markt. Ideaal bij een groter leeftijdsverschil tussen de kinderen: de verschillende bakken (wandelwagenbak, reiswieg, groep 0+-autostoeltje) kunnen onderling vrij worden gecombineerd. De twee bijgeleverde wandelwagenbakken kunnen naar believen worden omgedraaid. Al naargelang de stemming van de kinderen of ouders kunnen de bakken zo met de rijrichting mee of tegen de rijrichting in worden gemonteerd. En de kleintjes kunnen achter of tegenover elkaar zitten. De telescopische duwstang kan traploos in hoogte worden versteld. Ook de wandelwagenbakken zijn bijzonder flexibel en aanpasbaar. Door de hellingshoek van de rugleuning zitten de kinderen in een optimale, rugsparende houding. Samen met een groep 0+-autostoel en de passende adapter kan de Zoom tot een travelsysteem worden omgebouwd. Bijzondere eigenschappen Licht aluminium frameDak met kijkvenster Wandelwagenbakken verstelbaar in hellingshoek en hoogte Telescopische duwstang, in de hoogte verstelbaarVoorwielen zwenk- en vastzetbaar Compact opvouwbaarKan met de reiswieg Doozy en passende adapter tot een travelsysteem worden omgebouwd Met transportvergrendeling Reflecterende band aan het boodschappennet Ziteenheid omkeerbaar Boodschappenmand Veiligheidsgordel5 puntsgordels Aanbeveling vanaf de geboorte Maximumgewicht30 kg KinderwOpgebouwd (l x b)105 x 63 cmOpgevouwen (l x b x h)87 x 65 x 42 cmTotaal ligvlak (l x b)90 x 28 cmRugleuning (b x h)29 x 46 cmHoogte duwstang89 - 105 cmTotaal gewicht met sportstoel17,3 kgTotaal gewicht met reiswieg19,0 kg Past zelfs achterin een opel corsa!
Hoi, de kinderwagen mag compleet weg voor 450 euro. Dan zit echt alles erbij. Ik zal straks nog even wat foto's erop zetten.
Hoi, Voor ons ook, heb nl al een bod van 360 euro op marktplaats wat geaccepteerd is... En dat vond ik eigenlijk al vrij veel!
Geen probleem voor minder gaat hij niet weg. Oudere modellen of minder compleet kun je idd via marktplaats voor minder kopen
heb je ook een foto met reiswieg en zitje? waar woon je ongeveer. ik ben op zoek naar een abc zoom, maar heb hem pas in augustus nodig, dus ik denk er nog wel over na, maar vind de kleur erg mooi vind alleen de prijs nog iets om te overleggen met mijn man, maar misschien kunnen we ook komen kijken? Want ik wil hem graag een keer in het echt zien. wijzig: zit er geen regenhoes bij?
Happygirl: Je kunt hem altijd komen bekijken, wij wonen in spijkenisse. Ik wil zelf ook iets zien voor ik het koop namelijk. Ik heb niet de reiswieg van de zoom erbij. De regen hiervoor is dat een vriendin van mij deze had en als het waait vang je zo enorm veel wind daarmee. Ik heb een regenhoes voor de reiswieg en had een aparte regenhoes voor de buggy inzetjes(gewoon universele) helaas ben ik de hoezen voor de buggy inzetjes kwijt maar deze kosten 5 euro. Ik zal morgen een duidelijkere foto maken van de reiswieg. De kids liggen namelijk op bed dus ik kan er niet zo makkelijk bij nu
je hebt geen abc zoom reiswieg erbij? maar je plaatst er wel een foto van bij? ik snap het even niet meer denk ik.
sorry daar moest regenhoes staan via mijn telefoon gereageerd. Typ nogal lastig en corrigeerd zelf de woorden..