Even een vraagje. Ik ga eind januari shoppen voor een matras, zowel wieg als ledikant. Maar wil daarvoor de aanbiedingen in de gaten houden. Wat voor matras hebben jullie? Bevalt deze wel of niet? Welke zouden jullie aanbevelen?
Voor de wieg heb ik destijds een matrasje op maat laten maken bij prenatal omdat de maat af week, was geloof ik 35,- en prima. Maar ze zijn nog zo licht als baby dat het niet zo heel veel uitmaakt. Voor ledikantje een matrasje van ikea de Vyssa Skönt van 39.95 ideaal omdat de hoes er ook af kan en gewassen kan worden. Succes!
https://m.ikea.com/nl/nl/catalog/products/art/00150184/ Prettig matras. Helaas nog maar 1 keer in de aanbieding gezien.
Voor het wiegje hebben we een matras van Prenatal maar die neigde bij de eerste al naar een kuil en nu na 4 kinderen (2 van ons, 1 van zusje en 1 van vriendin) zou ik m wel vervangen en niet meer van Prenatal kopen. Voor de ledikantjes hebben we de goedkoopste van Ikea, echt helemaal prima.
Bedankt! Ik vind van aerosleep nadeel dat je aparte lakens enzo moet kopen. En niet even gewoon naar de hema kan oid.
Nee hoor, wij hebben de speciale aerosleep hoeslakens, maar ook gewoon hoeslakentjes van de babydump.
Klopt. Die hoeslakens koop je gewoon online, dag erna in huis. Hoef je niet eens naar een winkel toe Hier een ABZ matras met aerosleep dekje
Klopt inderdaad. Met een gewoon hoeslaken werkt het niet meer ademend. Hier ook aerosleep matras. Ledikant komt van de babydump samen met kast en commode. Wieg leen ik van mn ouders waar ik vroeger nog in heb gelegen.
Wij hebben een aerosleep topper. Dus een gewoon matras met daarover heen een een speciale topper. Je hebt tegenwoordig ook hoeslakens voor een aerosleep van goedkopere merken en die passen goed.
Ik heb ‘n matrasje van de Ikea voor het ledikant Van mn docher nog en kan makkelijk nog een ronde mee! Wiegje gebruik ik niet.
Wij hebben een matrasje van mamaloes met daarop een aerosleeptopper. De kleine man heeft echter nog niet in zijn ledikantje gelegen, alleen de eerste dagen in een wiegje bij ons op de kamer en nu in een cosleeper langs me. Ik weet de prijs zo gauw even niet uit mijn hoofd van het matrasje, we kregen hem namelijk onverwachts cadeau van mijn vriend zijn oma, maar het is zeker een goed en degelijk matrasje.