Hoi dames, We willen zaterdag even een rondje babywinkels gaan doen. We wonen zelf in Den Haag Centrum en willen in ieder geval beginnen bij Ikea Delft. Dan door naar Babypark Gouda of Babydump Spijkenisse. Welke winkel hiervan vinden jullie leuker/netter/fijner? Babypark lijkt mij op het oog een veel fijnere winkel, maar nog nooit bij Babydump geweest. En er schijnt in Rotterdam ook een fijne babywinkel te zitten, maar geen flauw idee hoe die heet. Hebben jullie verder nog tips o.i.d?
Hoi Yasmina, ik ben zelf in babydump spijkenisse geweest. Ik vond het een vrij kleine winkel vergeleken met babypark(was wel in Roosendaal).Babydump zegt ook de goedkoopste te zijn maar dat is echt onzin. Wij hebben daar gekeken voor babykamers en dan krijg je commode met ledikant voor 500 maar dan moet je de kast los bijkopen en die kosten 400 tot meer. Dus dan ben je nog veel kwijt(vind ik).En babypark is veel groter en winkel is veel netter dan babydump. Blijft persoonlijk.Ik heb leuke ideeen opgedaan bij beide maar heb al gezien dat je beter via internet kan bestellen via andere webshops. groetjes Sylvana.
Je hebt ook nog baby en tiener megastore in capelle a/d ijssel en prenatal in het alexandrium, die is niet heel groot. Babypark is wel het grootst, maar wij vonden het te groot. Dat je door de bomen het bos niet meer zag...
Ja, heb al met verschillende dingen (online dan) gezien dat babydump echt niet de goedkoopste is..'T gaat ook vooral om het kijken omdat we inderdad nog online willen vergelijken etc.
Babypark is op zaterdag in Gouda echt niet leuk! Of je moet om 9 uur stipt voor de deur staan! Woon e vlakbij verder wel een mooie winkel maar ook de duurste . Babydump is fijn voor de prijs als je van te voren weet wat wilt en alle prijzen vergelijkt gaan zei eronder zitten!wel printscreen maken! Verder vind ik dat babydump weinig keus in de mooie merken heeft. Voor je kinderwagen wel gaan wij hadden onze stokke wagen toen voor een koopje door goed alles uittezoeken scheelde het heel veel geld. Maar daar moet. Je zin in hebben.
Mijn ervaring is dat in onze omgeving babypark echt het fijnst is. Grootste aanbod en goedkoopst. Zeker wanneer je alles in 1 koop aanschaft krijg je fors korting
Nou dames, we hebben een heerlijke dag gehad. We zijn uiteindelijk vrijdagavond langs ikea gegaan, en gisteren babypark. 4 uur besteed aan de kinderwagen, wat een crime! Maar uiteindelijk zijn we goed geslaagd. Kamertje gaan we zelf bij elkaar zoeken, wordt allemaal denk ik (hopelijk!) heel mooi. Bij thuiskomst ook maar veel lakens e.d. online besteld bij HEMA & Prenatal, dus kan van de week weer heerlijk gaan afstrepen op de uitzetlijst!