Hoi dames, Naar aanleiding van het topic over het klaar zetten van de box, vraag ik me het volgende af. Wanneer hadden jullie alles af of willen jullie alles af hebben. Ik ben zelf nu 36 weken zwanger maar moet nog tot en met volgende week werken, maar het begint te kriebelen om alles klaar te hebben. Hoe deden jullie dat, en dan bedoel ik, bedje opmaken, boxkleed in de box? De babykamer is nu zo goed als klaar maar dat vraag ik mezelf dus af omdat ik dan denk als ik dat nu al doe ligt het ook maar stof te vangen...
Dat soort dingen doe ik pas als de baby er is. bedje ligt nu lekker te luchten en met mooi weer doe ik even matrasje af en toe naar buiten en ramen wijd open. Af en toe doekje er door heen en de rest ligt schoon in de kast. Straks kan de kraamhulp dat mooi doen, iedere kraamhulp maakt het toch weer net iets anders op. En dan is het mooi schoon en fris allemaal.
Wat is echt af? De letters van zijn naam hingen we op en die dag is de bevalling begonnen. Daar heeft de kleine man nog fijn op gewacht haha, ik was toen precies 39weken en dat was echt het aller laatste wat nog moest gebeuren.
Hier is eigelijk alles af.. Bedje opgemaakt.. Kleed in de box ezv.. Zal voor de brvalling nog wel een keer gewassen worden
Hier ook alles al af. Ik wou zelf graag alles voor de 35 weken af hebben, weet niet vindt dat echt een beetje een (gevoelsmatige) grens ofzo.
Ik krijg het ineens op mijn heupen. Alles moet netjes! Van tuinkast tot opberghok. Van zolder tot slaapkamers. Alle tafels in de olie en ga zo maar door! Hoe bedoel je nesteldrang .... Voor mijn gevoel moet ik nog zoooooooo veel doen en regelen!
haha ja de nesteldrang fijn he! Alleen bespaar ik mezelf die moeite omdat we nog gaan verhuizen binnen nu en een maand of twee maanden... Dus zit stiekem te hopen dat de beeb iets eerder komt... zou heel erg fijn zijn maar meestal als je dat zo hoopt gebeurt dat niet he . Maar goed, nu nog een kleine 4 weken te gaan dus zal volgende week maar een beetje gaan zorgen dat alles klaar staat. Heb trouwens een voetenzak van Koeka, hebben jullie deze ook uitgewassen van te voren? Het is met die lekkere zachte stof aan de binnenkant.
Hier ook nog wel genoeg tijd hoor. MOet in principe nog 7 weken. Maar ik ben chaotisch bezig, merk ik. Overal en nergens tegelijk bezig. Vandeweek ook een leuk geboortekaartje gevonden op internet gvonden. Proefdruk bijna naar onze zin, dus ook dat moeten we verder in orde gaan maken. Dan de babaykamer de puntjes op de i. Ben begonnen met de kleinste kleertjes te gaan wassen. Box volgende week maar eens naar beneden halen. Boxkleden moet ik eigenlijk nu wassen en lekker in de zon laten drogen. BLEH ... weet dus niet zo goed waar ik mee moet beginnen.
De bedjes zijn opgemaakt, kleertjes liggen in de kast, dit sinds een week of 2. Maar er mag best nog een doekje over, stofzuiger erdoor, er liggen geloof ik nog een hamer en boormachine etc....Ben ruim 38 weken zwanger van een tweeling, we zijn weer lekker vlot dus
Wij hadden alles pas 1 week voor de geboorte echt af. Ik heb ook nooit last gehad van nesteldrang. We zijn begin februari nog overgegaan naar het nieuwe huis en ik ben op 15 februari bevallen. Heb er als ik het goed herinner 1,5 week van kunnen genieten zonder bebe Maar zo zie je maar weer dat iedere vrouw daar anders in is
We hebben de babykamer helemaal af, moet alleen nog het bedje opmaken en dan is alles klaar. Maar goed ook aangezien ik afgelopen woensdag weeën kreeg en ik te horen heb gekregen dat ik de 40 weken niet ga halen.