Heb zelf Android trouwens. Wat vinden jullie verslavende en leuke games om te spelen? Tips? Heb nu op mijn telefoon/tablet: - Hay Day (even tijdelijk mee gestopt trouwens) - De Sims Freeplay -The Great Farming Theory Verder nog steeds Wordfeud. Blijft leuk om te doen.
Ik speel op m'n mobiel: - Wordfeud - Township - Farm Heroes Saga Ook nog wel eens Candy Crush, maar ik zit vast op een level dus vind er nu niet zoveel meer aan :x
Candy Crush ben ik ook mee gestopt. Zelfde reden. Kom maar niet verder en dat frustreert me en begon me dus te vervelen. Net een nieuw spel gedownload op mijn tablet. The Tribez en Castlez. Mij benieuwen of dat leuk is. Township is ook leuk inderdaad. Tijdje gespeeld.
Candy Crush alleen. Als ik niet verder kom ga ik op de pc via leethax/firefox Sims freeplay wilde ik erop, maar past niet Verder ben ik nog een groentje in de android wereld, dus ben nog aan het ontdekken.
Ik speel Hay Day, Bakery Story, heb net de Sims er ook maar weer op gezet Ik lees even mee(Ik heb een Ipad)
Voor Android: Bakery/Fashion/Restaurant/Petshop story Candy crush Farm heroes saga Sheep and clouds(of clouds and sheep,dat weet ik even niet meer)
Tuurlijk Candy Crush! Heb hem bijna uit! Hay Day heb ik eraf gegooid echt niet normaal hoe verslavend dat is. Poehee! :-S
Heb een iPhone en speel: Candy crush Farm heroes saga Jelly splash Ruzzle Solitaire Flappy bird Dinner dash
Bestaat dat op de telefoon dan nog? Op facebook niet meer. Was een leuk spel. Ik speel nu Megapolis, dat is ongeveer hetzelfde.
iOs of Android? Is een betaalde app toch of niet? En inderdaad, bestaat dat nog? Vond dat eerder altijd erg leuk namelijk. Momenteel verslaafd aan de Sims Freeplay. Vind ik nu even leuker om te doen dan Hay Day. Zit bij Hay Day in level 41 en het duurt zo lang voordat ik weer wat kan kopen (pas in level 43 weer geloof ik). Vind het nu dus even saai en ben dan ook tijdelijk gestopt. Hay Day-break zeg maar. Great Farming Theory ook leuk om te doen, maar dat wordt ook wel snel saai. En als je veel buren hebt, ook druk. Te druk als je ook een gezin hebt om je mee bezig te houden. Om bij -tig buren nou te moeten oogsten of bomen te kappen heb ik de tijd niet voor. Van de telefoon afgehaald en speel dat nu dus alleen nog op de tablet s' avonds. Ik ben dus echt van de farming games en stad-bouw-games. Denkspellen als Candy Crush vind ik even leuk om te doen, maar het frustreert me dan enorm als ik niet verder kom en dan word ik er dus flauw van. Megapolis zal ik ook weer installeren. Al eens gespeeld, er weer afgeknikkerd (waarom weet ik niet meer), maar toch maar eens weer proberen .
Ik speel sinds gisteren castle story, erg leuk Verder candycrus, puzzel box en soms wordon of de slimste.
Nee op de playstation Op mn ipad ook sims freeplay...dat speel ik nu vooral 😀 Megapolis ken ik niet, ook leuk dus
Ben inmiddels ook al lid van The Sims Freeplay Advantage (Facebook). Vind het momenteel leuker dan Hay Day. Heb alleen nu een wekelijkse taak die ik niet kan volbrengen. Moet een bestaand zwembad vergroten. Die heb ik niet en ik weet ook niet waar ik die vandaan kan halen om te bouwen.... Megapolis....weer mee begonnen en weer mee gestopt. Nu begonnen aan Tiny Business (Big Business).
Ja sommige doelen zijn echt niet haalbaar, heel irritant!! Zwembad kan je kopen waar je ook je meubels koopt, moet je alleen even op tuin drukken
Heb ik inderdaad al gekeken. Maar ik kan daar alleen maar bomen, planten en bloemen kopen. Of tuinmeubilair (stoelen enzo) of decoraties. Maar er staat geen zwembad tussen. Mijn niveau (16) is misschien nog te laag of ik moet nog een missie voltooien ofzo waardoor ik dat zwembad wel in mijn balk zie verschijnen.....