Ik heb een abces in mijn mond op de plek waar normaal je verstandskies doorkomt. Ik werd vanacht eerst wakker met pijn en drukkend gevoel Vanmorgen toen ik wakker werd klapte hij open Maar het doet nog steeds veel pijn Iemand enig idee wat ik eraan kan doen
Naar een tandarts gaan en misschien dat je een ab kan krijgen. En anders even afwachten of het erger word.
Spoelen met zout water? Mijn vriend heeft het gehad en die is er aan geopereerd maar dat was achter zijn voortand. Dus iets andere situatie maar die kreeg toen wel het advies om te spoelen met zout water
Ik zou bij de slager een pond gehakt halen. . Deze kruiden en daarna bakken. . Vervolgens naar de bioscoop een filmpje pakken met een lekkere grote bak popcorn erbij... Wat dacht je van de tandarts? ! Misschien een gek idee hoor. ...
Ik zat ook al wel te denken aan een tandarts maar ik heb dus hellemaal geen last van mijn kiezen of iets dergelijks dat abces zit ook een stuk van mijn laatste kies af
Ik heb dit ook gehad, in het weekend ook. Moest toen naar een kaakchirurg en die heeft ab voorgeschreven. En het advies te wachten tot hij geknapt was, gelukkig is dat bij jou al gebeurd. Op dat moment had ik al 40 graden koorts vanwege dat abces dus zorg dat je die ab krijgt.
Als hij al geknapt is, gewoon spoelen met Corsodyl. Dat kun je bij de apotheek en drogist kopen, is ontsmettend en wordt ook door de kaakchirurg voorgeschreven na het openmaken van een abces. Ik zou hier persoonlijk niet mee naar de tandarts gaan, pas als het erger wordt.
Heb ik ook gehad. Het heeft ook een speciale naam.komt door het flapje tandvlees wat over de nog niet of niet helemaal doorgebroken verstandskies ligt. AB kuur is meestal wel aan te raaden dus zou even langs de tandarts gaan . Suc6
Beetje flauw dit... @TS: ik zou idd wel even een tandarts bellen. Gewoon voor advies. Ik heb recent ook een abces gehad, die sprong niet open dus heeft de kaakchirurg opengesneden en heb toen een week met een drain gelopen. Ik hoefde niet te spoelen met corsydol, maar wel met zout water.
Of perio aid.. Corsodyl raden ze hier altijd af vanwege de alcohol die erin zit (tandarts en mondhygieniste)
Haha, joh.... Zou dat een idee zijn??? Spoelen met kamille kan iig de pijn wat verlichten en werkt ontstekingsremmend.... Succes
Vandaag bij de tandarts geweest om zelfde probleem.alleen is nog niet opengeklapt.de tandarts heb alles ff schoongemaakt.heb recept voor brufen.kuurtje plua spoelvloeistof mee gekregen. Ik hoop zo dat de abces knapt heb een erg opgezette kaak.maandag moet ik naar eigen tandarts om te kijken hoe verder.