HAP bellen of wachten tot maandag?

Discussion in 'De lounge' started by MamaVanGilani, Jun 29, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. MamaVanGilani

MamaVanGilani Niet meer actief

Ik heb weer iets aparts. Vanochtend opgestaan zat er ineens een donkerblauw ( tegen het zwarte aan ) plek op mijn rechter bovenbeen. Raar want heb me niet gestoten.. maar goed je weet t niet. Nu kom ik net uit de douche en wil mn been afdrogen en zitten er mee blauwe plekken..? Vind het maar raar. Zit te twijfelen, hap bellen of wachten tot maandag..

2. Loes1980

Loes1980 Fanatiek lid

May 31, 2011
    1,170
    15
    38
    Hap bellen kan altijd. Telefonisch uitleggen wat er aan de hand is, en je wordt vanzelf geadviseerd of je moet langskomen of kan wachten tot maandag.
    Hoe dan ook, sterkte

3. januari2010

januari2010 Niet meer actief

Bij twijfel gewoon bellen en overleggen met assistente. Zij kan wel inschatten of je moet komen of niet!

Sterkte ermee!

4. bosi333

bosi333 VIP lid

Aug 1, 2006
    37,265
    6,790
    113
    Ja gewoon bellen.

5. Myrthe

Myrthe Niet meer actief

Ik zou gewoon bellen. Sterkte

6. dobbel

dobbel Fanatiek lid

Feb 12, 2009
    3,868
    39
    48
    ergens in het heelal
    hmmm ik zou niet direct bellen,

doen de plekken zeer (als je er op drukt)
    Ik wordt vaak wakker met blauwe plekken, een klein ongemerkt stootje kan genoeg zijn.

ik zou het vandaag aankijken mits je je verder goed voelt, komt er nog wat bij, nemen ze af.

7. mamasince2010

mamasince2010 Fanatiek lid

Mar 14, 2011
    1,026
    0
    0
    brabantse land
    Ik zou ook bellen inderdaad.

8. Bri

Bri Niet meer actief

Voor mezelf zou ik niet bellen, ik heb zó ontzettend vaak blauwe plekken waarvan ik me totaal niet kan herinneren hoe ik eraan ben gekomen.
    Het lijkt mij niet iets wat niet tot maandag kan wachten.

9. Within

Within Niet meer actief

Bellen kan altijd, die kunnen je adviseren of je langs moet komen of tot maandag kan wachten.

10. MamaVanGilani

Ik heb nooit blauwe plekken, of ik moet me echt bezeerd hebben. Heb net gebeld en even in de gaten houden. Ze adviseerde me om maandag naar mn ha te gaan en bloed laten prikken.

11. wendy339

wendy339 VIP lid

Oct 27, 2010
    9,739
    1,060
    113
    Goed dat je gebeld hebt in ieder geval!
    Bloedprikken is inderdaad wel verstandig, kan iets met je stolling oid zijn. (Laatst ook een topic over geweest dacht ik)

12. MamaVanGilani

Ok, dat wist ik niet. Ga maandag meteen laten prikken en dan heb ik snel een uitslag.

13. LW85

LW85 Fanatiek lid

Jun 24, 2012
    4,082
    604
    113
    Hier ook heeeeeeel snel blauwe plekken. Altijd erg groot en duurt superlang voor ze weggaan. Kan me ook nooit herinneren dat ik me gestoten heb oid. Wel eens naar laten kijken maar mn bloed is gelukkig goed.

Share This Page