Meiden ! Wij hebben voor as weekend chocoladeletters nodig! Ik zie overal pepernoten taai taai marsepijn noem maar op ! Maar geen chocoladeletters?! Heeft iemand ze al ergens zien liggen , zo ja waar? Dankjulliewel !!
Chocoladeletters.com | Droste en Verkade chocoladeletters - letter S, assorti of van A-Z. in de winkels weet ik ze nog niet maar zie de berichten boven mij hihi.
manlief had ze hier eergisteren ook al in zijn handen bij de emte pfff pepernoten,chocoladeletters.......en dochterlief liep van de week al met het intertoys boek
Ja ik heb ze hoor ! 3 voor 5 euro bij de V&D Voor de niet nieuwsgierige onder jullie Mijn schoonzusje (stiefzusje van mijn vriend) gaat a.s. weekend trouwen. Zij en haar aanstaande wonen in het buitenland, hun kadotip? Natuurlijk een enveloppe. Maar aangezien wij niet heel veel geld hebben en om nou als broer 10 euro in een enveloppe te stoppen is niet echt mijn ding. Ze wonen in het buitenland en daar kan je bepaalde dingen niet krijgen. Dus hebben wij een pakketje van chocoladeletters pepernoten satesaus gemaakt, ja voor ons heel normaal maar voor hun echt de 7e hemel ! Kost ook niet echt veel en vind het veel leuker om te geven.