Help mijn man is klusser!

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door Strandbal, 25 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Zijn er meer mensen die dit kijken?

Ik moet zeggrn dat ik best wel te doen heb met die man van deze week. Zij kat alles maar af en zit steeds te zeuren terwijl hij gewoon zijn best doet om haar tevreden te stellen.
    Ik snap wel dat er irritaties kunnen zijn, maar jeetje, zie dit dan ook als een frisse start.

2. Miekoe

Miekoe Fanatiek lid

9 aug 2012
    1.908
    502
    113
    Vrouw
    Wij zaten ook met grootse verbazing te kijken!
    Lopen janken dat ie zn verfbroek nog aan heeft en hij gaat telkens voor het stof door haar! Janken omdat hun 2jarige vloerbedekking er uit gaat. Mens, je wil dit zelf!!!

3. Sifra

Sifra Niet meer actief

Vindt idd erg sneu voor die man, hij wordt keer op keer afgewezen in meerdere opzichten door haar...

4. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Haha, mijn vriend komt net thuis van sporten en krijgt een klein stukje mee. 'Wat een zeikwijf zeg' roept hij meteen :D

5. mamabri

mamabri Niet meer actief

Wat een kreng van een wijf zeg :$ Mijn man zegt dat ie haar de deur uit had getrapt...:)

6. Chocolat

Chocolat Niet meer actief

Die vrouw is echt niet makkelijk!
    Ik ben benieuwd wat ze er van vind!!

7. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ze is nu wel positief. Ik val dus op het goede moment in.

8. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Gelukkig is ze wel blij met het eindresultaat!

9. Rietje88

Rietje88 Niet meer actief

Ik snap het niet zo goed. Maar dat heb ik vaker met dit programma. Waarom slapen in een caravan en niet zelf wat gereedschap oppakken?

10. DastyQueen

DastyQueen Niet meer actief

Ik zou dat ook niet zelf kunnen hoor ;)

Ik had in zo een situatie een klusjesman ingeschakeld om de boel af te laten maken als mijn man het niet zou doen. Dreig ik regelmatig mee hier in huis als er weer eens wat klusjes voor hen blijven liggen. En aangezien hij dat zonde vind van het geld gaat hij meestal wel binnen dan en een week aan de slag :p

11. Rietje88

Haha, ja als daar geld voor is dan zou het mijn eerste keus zijn :p Maar deze woning viel reuze mee. Was niks constructiefs, electra of leidingwerk dat moest gebeuren. Ik had foto's gemaakt en had een vent bij de gamma aangesproken. Of als ik mn vent aan het klussen had willen krijgen gevraagd of hij het voor wilde doen. Mee helpen en zodra ik het zat was gevraagd of ik wat lekkers voor hem klaar had kunnen maken. Deze vent was echt de beroerdste niet.

12. Strandbal

Strandbal VIP lid

3 mei 2013
    8.890
    3.414
    113
    Nou eerlijk gezegd ben ik ook geen held met klusjes dus zelf zou ik het niet weten hoe het moet. Maar ik snap je punt en je hebt ook gelijk in. Die vrouw van gister kon ook gewoon in een ander deel van het huis slapen en zo ernstig was het ook niet. Ik heb erger voorbij zien komen.
    En altijd maar zeiken en tekeer gaan tegen de mannen. Maar stiekem denk ik dat het vaak ook gewoon een geld kwestie is.

13. Blaadje

Blaadje Fanatiek lid

1 feb 2011
    1.748
    223
    63
    Wat ik vooral niet helemaal snap...
    Ze had 'last' van haar dochter van 2 die 's nachts huilde (zoals je ook in zo'n homevideo kon horen). Maar dat veranderd toch niet als je in de caravan/ergens anders slaapt?
    Dat kindje zal ook wel huilen als papa en mama op een andere kamer liggen, dus dan moet ze er toch alsnog uit?

Ik vond het bij deze vrouw wel heeeeel erg ikke ikke ikke!
    Die man heeft groot gelijk, hij kan toch niets goed doen, snap het wel dat je dan geen zin meer hebt om iets anders op te pakken!

14. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Nou wat een aflevering zeg? Die vrouw had echt heel erg veel slaap te kort en niet alleen dat. We zullen de grappen binnenkort wel op kortpittig voorbij zien komen.

Had ook echt met die man te doen, zo sneu om te zien hoe hij afgeblaft werd elke keer. Het zal tch ergens mis gegaan zijn. Ik kan me moeilijk voordtellen dat je dan maar in de schuur gaat slapen. Het zag er uit als een redelijk groot huis.

Ik had het persoonlijk zelf gedaan als mn vent het niet deed. Iedereen heeft google en youtube. T gaat misschien niet snel maar je kan zelf echt wel wat doen hoor.
    Een nieuw raam er in zou ik niet kunnen en stucen ook niet maar had dan denk van die platen tegen de muur geschroefd afgewerkt vloer en bed er in. En klaar is kees. Valt me in alle afleveringen trouwens op hoor dat die vrouwen zelf echt niks kunnen wbt verbouwen. Je kan jezelf een hoop leren😉

15. Twinkle81

Twinkle81 Fanatiek lid

4 jul 2014
    4.945
    1.033
    113
    Voorschoten
    Ze zoeken natuurlijk ook wel de 'sensatiegezinnen' uit voor de tv he? Anders kijkt er niemand meer ;)

16. Rietje88

Het raam is nu denk ik ook niet opgeknapt, of ik heb even een stukje gemist. Dat had ik misschien gekund, maar niet aangedurfd. En sowieso niet het gereedschap voor gehad.

Kan goed zijn dat er geld tekort was, maar dan nog kan je stukje voor stukje wat opknappen.

Ik vermoed dat ze niet in huis sliep om niet op te hoeven staan. Zodat manlief overdag werkt en snachts de kinderen doet. Geen wonder dat er dan geen energie over is om te klussen...

17. Anouk2005

Anouk2005 VIP lid

21 mrt 2012
    23.184
    16.521
    113
    dokters-assistente
    De Glazen Stad
    Wat een vreselijk mens zeg.
    Aan het begin had ik nog wel empathie met haar maar naarmate de aflevering vorderde werd dit steeds minder.
    Wat een tiran zeg en wat zag die vrouw er ontzettend slecht uit.
    Hadden ze ook wel even een make upje mogen geven.

18. mamavan3meisjes

mamavan3meisjes Actief lid

8 feb 2015
    478
    0
    16
    NULL
    NULL
    Heb vooralsnog alleen het begin gezien, maar ik vond het al een muts toen ze zo ging lopen piepen over het niet kunnen slapen met haar dochter op dezelfde kamer. Jeetje zeg. En dan ga je in een caravan liggen, nee, dat helpt. En haar man dan, slaapt die wel bij haar dochter of sliepen zij in de caravan en de dochter in huis? heel apart en eerlijk gezegd nogal raar.

19. AnnaCF

AnnaCF Niet meer actief

Er was wel een nieuw raam in gegaan 😉

Nee zij kn niet samen met haar dochter die werd te vaak wakker.

In het begin was de presentator echt boos op die man maar aan hrt eind leek hu wel helemaal omgedraaid. Normaal gaan ze toch altijd na een paar weken nog even terug? Dat hebben ze bij dez afleverng helemaal niet gedaan viel me op.

Bij dat soort gezinnen vraag ik me wel af: zit ze op ZP 😂

20. Billy60

Billy60 Niet meer actief

Wat een mens zeg. Ik vond het zo zielig voor die man. Ik geloof echt niet dat hij zo'n typische man was die gewoon te lui was om wat te doen, zoals je daar vaak ziet. Maar gewoon een soort van lamgeslagen door z'n negatieve vrouw. 'Ik ben nou eenmaal niet complimenteus.' Wat een kulreden. Ik had echt medelijden met hem, ik denk dat hij zo onzeker werd door haar dat hij maar gewoon niets meer deed, het was toch niet goed genoeg.

Deel Deze Pagina