Abel en Rohan. Voor altijd. Nooit meer.

Discussie in 'Vlindertjes van 17 - 24 weken' gestart door SD90, 2 nov 2019.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Luna87

    Luna87 Fanatiek lid

    28 aug 2018
    1.060
    1.297
    113
    Vrouw
    Lieve @SD90,

    Wat heb je dit super mooi en liefdevol verwoord. Ik denk nog zo vaak aan je. Het bericht in onze groepsapp dat ze geboren waren terwijl nog niet die grens van 24weken bereikt hadden.. toen zoveel tranen en nu weer.

    Ik wens jullie ontzettend veel kracht en sterkte.

    Hele dikke knuffel!
     
  2. Muisje458

    Muisje458 Niet meer actief

    Heel veel sterkte. Het leven kan zo oneerlijk zijn. Je mannetjes waken over jullie van hierboven. Ooit zullen jullie weer herenigd worden voor eeuwig.
     
  3. Mississippi

    Mississippi VIP lid

    10 feb 2012
    10.511
    4.634
    113
    Lieve sd90 heel veel sterkte met dit vreselijke verlies :( zo oneerlijk... praat en huil zo veel als je nodig hebt en koester de momenten waarover je zo mooi en liefdevol schrijft ❤️

    Liefs
     
  4. Tess27

    Tess27 Fanatiek lid

    31 jul 2013
    3.477
    1.140
    113
    Almere
    Wat een verdriet en gemis. Het is zo ontzettend oneerlijk.... :(

    Maar hoe liefdevol schrijf je dit ❤️

    Sterkte voor jullie samen en denk vaak aan jullie!
     
  5. Chelsey88

    Chelsey88 Actief lid

    5 okt 2014
    472
    526
    93
    Vreselijk.. geen woorden voor.
    Tranen door je prachtige woorden. Ik wens je alle kracht toe die je nodig hebt, wat een ondragelijk verlies.
     
  6. KellD

    KellD Fanatiek lid

    29 aug 2016
    1.192
    525
    113
    Lieve mama,
    Wat ontzettend mooi geschreven , onvoorwaardelijke liefde voor jou kleine mannetjes.

    Ikzelf heb er helaas ook ervaring mee.
    Maar weet voor altijd, dat jullie prachtige zoontjes er altijd zullen zijn.

    Veel sterkte en liefde toegewenst.
     
  7. Thirza78

    Thirza78 Fanatiek lid

    15 apr 2018
    2.026
    2.500
    113
    Vrouw
    Lieve @SD90 wat een mooi bericht heb je geschreven. Hopelijk blijven ze voortleven in je herinneringen en je hart. Nogmaals gecondoleerd en heel veel sterkte.
     
  8. dreumesje

    dreumesje VIP lid

    7 jan 2014
    7.314
    1.782
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend verdrietig en zo oneerlijk! Wij weten helaas ook hoe het is om een kleintje te verliezen.

    Wat hebben jullie zoontjes mooie namen gekregen. Heel veel sterkte en liefde toegewenst!
     
  9. Dubbelgeluk

    Dubbelgeluk VIP lid

    18 mei 2013
    11.588
    10.483
    113
    Heel veel sterkte toegewenst, je hebt het prachtig omschreven. Neem de tijd, het gemis wordt niet minder maar gaat wel minder pijn doen. Jullie jongens zullen voor altijd in jullie hart zitten.
     
  10. Nog anoniem

    Nog anoniem Niet meer actief

    Lieve @SD90 de pijn, verdriet en het gemis, maar ook het mooie moment dat je ze even mocht vasthouden, voel ik door je woorden heen, wat heb je het mooi omschreven.
    Wat een immens oneerlijke strijd heb je moeten leveren, zo'n lange weg moeten bewandelen, dan eindelijk zwanger mogen zijn met zo'n intens verdrietig einde. Nogmaals gecondoleerd en heel erg veel sterkte met dit onmenselijke verdriet.
     
  11. Ansel

    Ansel Actief lid

    11 aug 2019
    495
    640
    93
    Vrouw
    Een mooie tekst voor twee prachtige jongens...

    Wat een verdriet... Ik wil jou en je partner heel veel sterkte wensen!
     
  12. Druffia

    Druffia Fanatiek lid

    5 nov 2016
    1.298
    1.322
    113
    Lieve @SD90 , met tranen jouw verhaal gelezen. Ik denk elke dag aan jullie ♥️
     
  13. itsann

    itsann Actief lid

    20 aug 2017
    475
    359
    63
    Vrouw
    Tranen in mijn ogen tijdens het lezen... ook omdat ik precies vandaag 26 weken zwanger had moeten zijn...

    Gefeliciteerd met je twee jongens Abel en Rohan; zij hebben jou mama gemaakt. Tegelijkertijd wil ik je heel veel sterkte en kracht wensen met het dragen van dit grote verdriet, de pijn en het gemis van je zoontjes.

    Neem je tijd, verwerk het op je eigen manier. Iedereen doet dit anders, maar doe vooral wat goed voelt voor jou.

    Dikke knuffel
     
  14. Kaaat

    Kaaat Fanatiek lid

    5 nov 2010
    4.034
    924
    113
    Vrouw
    Wauw tranen over mijn wangen, wat ontzettend oneerlijk!! Heel veel sterkte! Een hele dikke warme knuffel!
     
  15. Neilia

    Neilia Niet meer actief

    Jeetje wat vreselijk verdrietig :(
    Heel veel sterkte met dit grote verlies ❤️
     
  16. Jenneke88

    Jenneke88 Fanatiek lid

    9 jul 2016
    1.755
    785
    113
    Wat vreselijk verdrietig :cry:
    Heel veel sterkte met dit grote verlies.
     
  17. Vame

    Vame Fanatiek lid

    7 jan 2019
    1.021
    1.354
    113
    Vrouw
    Wat ontzettend oneerlijk dit. Die mannetjes hadden een kans moeten krijgen. Ik wens jullie ontzettend veel sterkte toe. <3
     
  18. BlauwBloempje

    BlauwBloempje Bekend lid

    23 jan 2019
    889
    1.236
    93
    Vrouw
    Lieve mamma van Abel en Rohan,

    Allereerst gefeliciteerd met de geboorte van jouw prachtige jongens. En ook gecondoleerd met dit enorme verlies. Ik heb je verhaal met tranen in mijn ogen gelezen: ook ik ben mijn tweeling verloren na 23 weken en 6 dagen zwangerschap.

    Zo klein als ze zijn, zijn ze al perfect. Zo mooi, zo lief, en helemaal af. Maar nog te klein voor deze wereld, niet sterk genoeg om dit gevecht te winnen. Zo wreed, zo hard, zo vreselijk oneerlijk. Het ergste wat een moeder kan overkomen is achterblijven met lege armen en een hart vol liefde.

    Ik wens je ontzettend veel sterkte met dit verschrikkelijke verlies, lieve tweelingmamma. Want dat ben je. Een tweelingmamma. En dat zal je altijd blijven.

    Mocht je behoefte hebben om even te praten met iemand die door dezelfde verschrikkelijke gebeurtenis heen is gegaan... schroom niet, je mag me altijd een PB sturen. ❤️
     

Deel Deze Pagina