Pfff het is de laaste tijd gewoon raak....slaap mischien paar uurtjes per nacht.... En ik ben gewoon zo moe.... Wie heeft de tip? Groetjes charlie
Ik kan aan je handtekening niet zien of je zwanger bent. Zo niet, dan kun je melatonine proberen. Voordat ik zwanger was gebruikte ik dat ook. 1,9 mg, 1 mg directe afgifte en 0,9 mg geleidelijke afgifte gedurende de nacht. Werkte prima voor mij. Helaas mag ik dit nu niet en slaap ik dus erg slecht helaas.
Op tijd naar bed gaan, beker warme melk voor het slapen gaan. Heeft het niet te maken met de warmte van de afgelopen tijd? Daar kon ik ook slecht van slapen, de laatste nachten wel weer wat beter.
Is het vooral moeite met inslapen? Ik lees vaak, en val dan na 2 blz in slaap terwijl ik anders wel uren wakker kan liggen!
Wat ik wel eens doe is mij bewust maken van mijn lichaam Dan ga ik mijn voeten compleet ontspannen,tenen ontspannen dan naar mijn benen, knieen, billen,buik, handen,armen, gezicht....dan val ik als een blok in slaap. Maakt mij heerlijk ontspannen haha.
Ik slaap sinds het begin van m'n zwangerschap slecht met vlagen. Had van m'n nichtje van die olie gekregen van weleda een klein flesje met lavendelspul tegen stres om de een of andere reden val ik heel snel in slaap als ik een beetje op m'n polsen en nek smeer.
Inderdaad lezen helpt echt!! Ik heb een hele tijd moeite gehad en die periode las ik voor het slapen gaan niet. Toen kreeg ik een periode dat ik voor het slapen gaan ging lezen en ja hoor viel zo weg , zonder te piekeren. Werd er moe van zeg maar heerlijk . Nu helpt niks even bij mij maar heeft met het hele zwanger zijn te maken haha.
Vervelend he? ik wil eingelijk niet naar de ha ik wil het eerst nog even proberen ik zag paar tips hier waar ik denk ik wel wat mee kan hopelijk helpen ze ook!! Bedankt meiden
Geen tv/internet/telefoon uur voor je gaat slapen. Lekker een boek lezen. Goedenacht thee helpt ook goed.