clear blue plus onbetrouwbaar?

Discussion in 'Ovulatie en zwangerschapstesten' started by Abbii, Feb 24, 2015.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Abbii

Abbii Actief lid

Feb 12, 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hallo meiden,

Ik had een vraag, ik lees hier veel dat dames de zwangerschapstesten van clearblue plus niet zo betrouwbaar vinden. Heeft dit een bepaalde reden? en is ie dan vaak vals negatief of vals positief?

Ik woon in Frankrijk dus heb helaas niet heel veel keuze.. ze beschikken hier helaas niet over een kruitvat (2v5) ;) ik ga vandaag voor mijn nod die vrijdag is, nieuwe testen kopen en meestal koop ik dus de cb+... verder heb ik hier keuze uit de clearblue digital (vind ik vrij duur), predictor en wat onbekende merken waar voornamelijk alleen 'zwangerschapstest' op staat waaronder het huismerk van de supermarkt voor 0,65 .. klinkt misschien stom maar die vond ik zo goedkoop, hoe kan die nou goed zijn hahaha

Ik hoor het graag :) en alvast bedankt!

2. RoGiJuLi

RoGiJuLi VIP lid

Apr 15, 2011
    55,067
    15,642
    113
    Nabij Utrecht
    De cb plus heeft het bij mij altijd goed gedaan.
    Je moet alleen uitkijken dat de streep wel breed is want een pennestreep is negatief.
    Ook is hij wat lastiger af te lezen/te fotograferen door de glimmende strip.

3. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hij is gewoon goed, je moet m binnen de tijd aflezen en het t streepje moet wel als deze positief is even breed zijn als de c streep.

Als je een heel dun streepje krijgt is dit gewoon negatief. Dat is het enige aan die test waar je aan moet denken.

4. Abbii

Abbii Actief lid

Feb 12, 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    Oké dus dan valt het wel mee, bedankt! dan hou ik die streep gewoon in m'n achterhoofd :) ben benieuwd ;)

5. QueenC

QueenC Fanatiek lid

Jan 16, 2015
    1,246
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes :D

Iig geen predictor kopen die is echt slecht...

6. Abbii

Abbii Actief lid

Feb 12, 2015
    212
    0
    16
    NULL
    NULL
    haha oke bedankt!!

7. VMiss

VMiss Bekend lid

Nov 24, 2010
    826
    0
    16
    NULL
    NULL
    Predictor niet kopen!
    CB plus heb ik goede ervaring mee gehad. En die goedkope huismerken kan je vergelijken met actiontesten ofzo, zijn ook supergoedkoop maar deden hun werk ook bij mij dus het is maar hoe je het bekijkt. Je kan gerust zo een goedkoop merk nemen en er eens mee proberen, ik testte 4 dagen voor NOD positief met een actiontest dus alles kan! succes meid!

Share This Page