Abn Amro buddy offline

Discussie in 'De lounge' gestart door kus26, 28 sep 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    SInds vrijdag is mijn ABN buddy offline. Het is zo verrekte handig om ff je saldo te checken. Hoorde van vrienden dat ING en Rabo ook offline zijn. Iemand enig idee waar het aan ligt?

(Dit gaat trouwens om ABN in je MSN lijst, gewoon inloggen bij ABN kan wel)

2. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Abn buddy...nog nooit van gehoord.
    Wat is dat dan precies?

3. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Via de ABN site voeg je dan je ABN buddy (of ING, Rabo) toe aan je MSN. Net zoals je andere mensen toevoegt. Je toetst dan alleen "saldo" en de laatste 4 cijfers van je rekeningnummer in en drukt op enter. Dan krijg je je actuele saldo zonder steeds in te hoeven loggen op de site van de bank zelf.

4. consider

consider VIP lid

24 jan 2008
    14.042
    1.860
    113
    Provincie Groningen
    Dat klinkt handig!
    Weet je toevallig ook wat ik moet invoeren als ik een rabo buddy wil?

5. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Moet je ff op de site van de rabo kijken. Weet wel dat het bij ABN onder services staat geloof ik.

6. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    Je kunt dat ook via sms doen, he.. Moet je je wel voor aanmelden op de site, maar dan kun je dmv 1 smsje altijd & overal je saldo opvragen. Dat vind ik altijd wel errug handig, zeker als je niet thuis bent :D

7. Wilma

Wilma VIP lid

22 mei 2006
    6.396
    1
    0
    Uithoorn
    Hmm klinkt aan de eene kant wel handig. Aan de andere kant heb ik totaal GEEN vertrouwen in de veiligheid van een gratis dienst en dan in het bijzonder een gratis dienst van microsoft waarbij de bugs en vage vreemde fouten met de regelmaat van de klok de pan uit reizen.
    Dus lamaar ;)
    Maar had er ook nog nooit van gehoord.

8. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

hier ook offline...

9. luuus

luuus Niet meer actief

hier is die ook offline heel onhandig indd :S

10. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam
    hier is die al een paar dagen offline. Wordt er helemaal gek van!

Op de site staat verder ook niets. Heb geprobeerd om het adres opnieuw toe te voegen maar dat werkt natuurlijk niet omdat het adres reeds bekend is.

Ga ze maar eens bellen straks!

11. kus26

kus26 Fanatiek lid

26 dec 2007
    1.541
    0
    36
    Almelo
    Dat had ik dus ook al geprobeerd:D Denk alleen niet dat het aan de bank ligt, aangezien ING en Rabo het ook hebben.

12. marloes80

marloes80 VIP lid

6 aug 2006
    22.025
    901
    113
    voor de rabo'ers

Rabobank - Jongerencoach Yvette

edit: staat dat het voor jongerenrekening of studentenrekeningen is... dus weet niet of het wel werkt...:(

13. Wordt zoiets dan gekoppeld aan je emailadres?

Anders zou je in principe ook de laatste 4 cijfers van het rekeningnummer van je vriendin in kunnen typen, en haar saldo te zien krijgen :(

14. lydia1986

lydia1986 VIP lid

16 aug 2009
    22.737
    2
    38
    Vrouw
    pm'er kinderdagverblijf
    uden -> NB
    je moet je er op de site voor aanmelden . kan dus niet.

en ik vind het ook ZWAAAARRR irritant dat ie t niet doet !

15. Jenna85

Jenna85 Fanatiek lid

19 sep 2007
    1.497
    0
    0
    Mama en student
    Overijssel
    Hij staat bij mij ook op offline, maar ik als ik hem alsnog aanspreek in die modus zeg maar, doet ie het wel!

16. sidmick

sidmick VIP lid

23 jun 2008
    17.841
    4.205
    113
    Ehm, ik weet altijd gewoon zelf wat er op mijn rekening staat. Heb ik eigenlijk geen buddy voor nodig..........

17. pauly

pauly Bekend lid

9 nov 2007
    825
    0
    0
    Rotterdam

hihi dat wist ik niet...niet goed opgelet :D

18. marline1983

marline1983 VIP lid

11 jun 2006
    9.402
    1
    0
    hengelo
    klinkt handig maar als je dan via abn buddy inlogt en iemand kent je rekening nummer en die hackt bvb je msn dan kan ie toch ook in je bank gegevens kijken???

19. Blaak

Blaak Niet meer actief

Bij mij is ABN AMRO buddy in msn ook al een tijdje offline, geen idee, gebeurt wel vaker dacht ik zo.. zijn ze met de site ofzo bezig geen idee. Maar ik vind het ook heel erg handig, gewoonff chatten tegen hem en je hoort je saldo haha gebruik hem heel erg vaak.

20. djellybelly

djellybelly Niet meer actief

Geachte relatie,

Zoals u wellicht heeft gemerkt, is onze dienst Messenger Saldo momenteel niet beschikbaar.

Als u een saldo opvraagt via Messenger krijgt u de melding dat ABN AMRO offline is.
    Aan de oplossing van dit probleem wordt door Microsoft gewerkt. Momenteel is niet bekend wanneer Messenger Saldo weer beschikbaar zal zijn.

Wij betreuren het zeer dat wij u niet de service kunnen bieden die u van ABN AMRO bent gewend en bieden hiervoor onze excuses aan.
    Zodra u Messenger Saldo weer kunt gebruiken, zullen wij u op de hoogte stellen. Uiteraard kunt u tot dan gewoon uw saldo blijven opvragen via Internet Bankieren of SMS Saldo.

Met vriendelijke groet,
    ABN AMRO Bank N.V.

dit kreeg ik als email bij mijn ongewenste post altijd handig.

Deel Deze Pagina