hallo dames, over 6 weekjes word ons meisje alweer 1 jaar en nou zouden we graag een feestje willen geven voor haar en dr vriendinnetjes. Monkeytown is geen optie meer want daar gaat ze al heen voor een andere verjaardag. dus ik vroeg me af of jullie nog leuke ideeen hebben? ik hoor t graag
Ik zou het eerlijk gezegd ook thuis houden. Ik begin zelf nu pas met kinderfeestjes op uitnodiging zeg maar. Nu zit ze op de basisschool.
met 1 jaar al een kinderfeestje???? moet echt niet gekker worden! en ze gaat met een ander feestje al naar monkey town? wat gaan ze doen tegen de tijd dat die ander 5 wordt dan? vliegreisje naar london?
met 1 jaar al eropuit voor een kinderfeestje?! Ik vind dat echt mega vroeg. En heeft een kind op 1 jaar vriendjes en vriendinnetjes Ze hebben toch nog de helft niet in de gaten van een georganiseerd kinderfeestje? Ik zou de eerste jaren gewoon lekker thuis vieren. En dan niet apart voor "vriendjes en vriendinnetjes" maar gewoon in 1 keer voor alle familie...
Met 1 jaar al een kinderfeestje in monkey town... Wat gaan jullie doen als ze 6 wordt? Op wintersport met 10 kinderen?
ik zou me niet te druk maken! Ik neem aan dat je kindje nog slaapt? Ik zou het thuis houden. Maar als je echt wat zoekt, zou ik naar Binnenpret gaan.
nou idd wel een beetje vroeg zeg voor feestjes die kids hebben het toch neit door het is dan alleen maar zodat de mama`s tegen mekaar op kunnen bieden met hoe leuk en vooral hoeveel geld ze er aan uit geven. hier doen we pas met 5 echte feestjes geven en dan ook gewoon thuis beginnen want je meot er elk jaar overheen he onthoud dat wel want jah zo zijn moeders onder mekaar nou eenmaal. ook al wil niemand het toegeven
Wat een antwoorden weer... BOEIEND dat TS het zo wil doen ieder zn ding toch! TS: Iets anders dan een indoor speeltuin met dit weer weet ik eigenlijk ook niet voor die kleintjes...
Ik denk dat monkey town zo'n overdekte speelgebeuren is? Dat lijkt me voor een 1jarige nog best wel veel. We zijn er pas geleden met Sven geweest en die was na 20 minuten wel klaar. En hoe oud zijn de andere kindjes? Als ze van haar leeftijd zijn, vraag ik me af hoe je ze allemaal in de gaten gaat houden. Of de andere ouders moeten ook meegaan. Sven wordt volgende maand 1 en wij nemen onze familie (ouders/schoonouders/zussen + aanhang en kinderen) mee naar het pannekoekenhuis. Maar dat is ook vooral omdat we na de geboorte van Sven in een hele moeilijke tijd hebben gezeten en zo willen we de familie ook een beetje bedanken en feestelijk Svens tweede jaar in gaan. En hij mag dan zn eerste pannekoek eten. (En eerlijk gezegd heb ik niet zoveel zin om te koken op die dag en sommige mensen moeten best een stukje rijden en die wil ik niet op een lege maag naar huis laten gaan) Edit: ik lees nu dat je niet naar Monkeytown gaat. Tja ik zou toch lekker thuisblijven hoor. Lekker de kindjes op de grond laten spelen en als traktatie rozijntjes. Vinden ze heerlijk!!
Ik neem aan dat je reactie niet op TS persoonlijk is gericht? Want dan vind ik het wel een beetje snel geoordeeld over iemand die je niet kent. Maar verder ben ik het voor een heel groot gedeelte met je eens. Het is vaak hoe groter hoe beter hoe leuker... Wij bleven vroeger altijd thuis en het leukste feestje wat ik had was een make up feestje. Mochten we mekaar allemaal opmaken met mn moeders make up. Maar het koekhappen etc kan ik me ook nog wel herinneren. In die tijd was het wel hip om met zn allen naar de mac te gaan, maar mijn ouders hebben daar nooit aan toegegeven.
Tja hier ook geen tips, want ik vind een kinderfeestje niet passen bij een kindje die er nog bijna niks van meekrijgt of onthoudt. Ik weet wel dat de kinderfeestjes tegenwoordig zo overdreven groots (en duur!) worden aangepakt, jammer is dat. Ik vond het vroeger helemaal geweldig als we een speurtocht hadden ofzo, en daarna patat eten Of gewoon leuke spelletjes spelen als koek happen enzo. (dit even beetje offtopic, want een speurtocht voor een 1-jarige gaat hem natuurlijk niet worden )
Als je echt graag een feestje wil geven, speciaal voor nog meer kleintjes. Zou ik t lekker thuis doen hoor. In zon binnenspeeltuin hebben die ukkies nog niet echts te zoeken, is mijn mening dan. Thuis is toch t makkelijkste, ook voor de mama's. En als er dan een moe word, kan die ook gewoon naar bed.
bedankt voor de reacties.. zat zelf ook al te denken om t gewoon lekker thuis te doen maar je hoort zoveel om je heen.. die andere kindjes zijn idd van dezelfde leeftijd dus leek mij leuk genoeg om gewoon met wat lekkers te spelen thuis. ben zelf niet iemand die zoiets gauw doet maar die andere mama's wel,vandaar.
Joh gewoon een bende speelgoed op de grond en eromheen gaan zitten en genieten maar..meer heb je niet nodig.
Dat vind ik dus ook.....ik doe dus ook echt niet wat alle andere doen! Bij een traktatie geef ik geen kadootjes en kinderfeestjes gewoon thuis