Nou 1 topic dan nog hahahahaha... Volgende week gaan we ons nieuwe bed halen.. We zijn er alleen nog niet uit wat we doen qua bodem(s) en matras(sen). De plannen waren 2 bodems en 2 matrassen met een wig ertussen zeg maar. Maar nou hoor ik van meerderen om mij heen dat die van narigheid snel hun 2 matrassen weer hadden omgeruild voor 1 grotere... Maar met 1 matras dan wel 2 bodems?? Of dan ook maar 1 bodem? Ik weet het echt niet hahahhaahah... Zal ook ff een poll aanmaken.
wij hebben ook 2 bedbodems en 2 matrassen (ik heb electisch vertselbaar) ik vind de gleuf tussen beide bedden niet hinderlijk (oke soms met sex wel) wij hebben altijd ruzie wie zijn voet/been in de gleuf mag hebben, we hebben dan ook 2 losse dekbedden. ik vind het heerlijk. zeker nu voeten eind omhoog zonder dat mijn man er last van heeft
Wij hebben ook 2 matrassen en 2 bodems, ook omdat we electrisch verstelbare bodems hebben. Ik vind het totaal niet vervelend de gleuf ertussen, kan ik mijn man tenminste vertellen dat ie op mijn helft ligt.
wij hadden eerste losse matrassen die hebben we ingeruild voor 1 grote ECHTER we hebben nu een boxspring met goede topper en nu is het geen probleem...
Ligt aan je ombouw denk ik. Wij hadden een elektrisch verstelbaar bed met zeg maar 2 losse ombouwen. Gleuf en wig vonden we drama. Nu weer twee losse bodems en matrassen, maar in een ombouw en dus geen echte gleuf aangezien ik er een groot hoeslaken om heb. Bevalt hier veel beter, maar is erg persoonlijk.
Oh zie net dat het geen boxspring wordt. Want wij hebben 2 boxen, 2 matrassen en 1 gezamenlijke topper.
Wij hebben 2 elektrisch verstelbare bodems en 2 matrassen (beide andere hardheid) en dan kan het niet anders. Ook hebben we ieder ons eigen dekbed. Van de gleuf hebben wij geen last.
Wij hadden 2 bodems en 2 1-persoonsmatrassen. Vond de gleuf in het midden niet storend. Maar nu hebben we een boxspring met een 2-persoonstopper en nu vind ik het toch wel fijn geen gleuf meer in het midden te hebben.