Ik ben al bijna overtuigd van dit toestel, vooral door de 8 megapix camera.. maar vraag me toch af of iemand hem toevallig al heeft??? En zo ja........ bevalt het? Tis toch niet zo'n gangbaar telefoon merk, vandaar dat ik toch graag nog ff extra wil weten. En kan je er ook wordfeut etc op spelen? Leken vragen ik weet het, maar ik heb nu nog een gewoon basis toestel, dus ik gaat voor het eerst een toestel kopen waar meer op zit.... dus laat maar gauw jullie ervaringen lezen... Reden voor dit merk en toestel is echt de 8 mega pix.... en een metale behuizing...heb ik nu ook en bevalt prima.. hij stuiert nog wel es
Ik heb niet de Xperia P, maar de U. Die is wat kleiner en heeft maar een 5 mp camera. Ik heb deze nu 3 weken en ik vind het een hele fijne telefoon. Ik zou niet anders meer willen. O ja, en Wordfeud doet het prima
Das fijn om te weten, lol, als je nog een tegen stander zoekt moet je ff wachten tot ik hem heb.... Is het een makkelijk toestel? Ik ben echt simpel gewend, ik word eigenlijk alleen maar af en toe es gebeld, en bel zelden..... we hebben namelijk gewoon een huis telefoon.... zo'n ouder wets ding
Ik heb de xperia s en bevalt super Sony is gewoon goed en simpel. 8 megapixel zegt niks maar er zit een goede Sony-lens in waardoor de camera super is
Ja das idd waar, dat zei de verkoper ook dat het een goede lens was... hihi, was ik al weer vergeten.. Goed en simpel klinkt perfect voor mij!