ingedaald

Discussie in 'De bevalling' gestart door wendii88, 25 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. wendii88

wendii88 Niet meer actief

kan je aan de vorm van je buik zien of je baby is ingedaald of merk je weinig verandering?

2. nony

nony Fanatiek lid

4 mei 2007
    3.308
    241
    63
    nh
    Nou bij mij is het nog niet gedaald, en bij zie je gwoon
    dat het nog heel hoog zit, echt met billen onder mijn ribben.
    Hoop dat het snel zakt, trek het niet meer... :(

3. Marscha

Marscha Niet meer actief

Bij mij is ze al heel ver ingedaalt en ligt ze tussen mn bekken. Toch zegt iedereen tegen mij: goh je buik zit nog hoog hoor!

Ik vind m best gezakt... :oops:

4. meinouw

meinouw Actief lid

16 sep 2008
    431
    0
    0
    zutphen
    Ik ging naar mijn gevoel heel raar lopen toen mijn dochter was ingedaald....kon gewoon niet meer normaal lopen...voelde me net een pinguin, hahahaha

5. mijn buik hangt nu duidelijk een stuk lager vind ik (hoewel ik de voetjes toch vaak nog hoog voel trappen, VK zegt dat ie heel uitgestrekt ligt :) )
    voor de rest merk ik het ook met lopen voel me net een pinguin :)

6. Marscha

Marscha Niet meer actief

Hier nog een pinguin... Ben vandaag nog inkopen wezen doen (voor zover dat ging). Langs mn werk met personeelskorting natuurlijk!

Heb wel 5 keer gehoord dat ik op een pinguin leek :( boehoe

7. allwoman

allwoman VIP lid

29 jan 2008
    5.589
    0
    0
    bezig bijtje
    bij mij is het ook al ingedaald en vast,en ik zie het wel aan mn buik!

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Bij mij zit ze diep ingedaald volgens de VK, maar ik reeg gister toch echt een fikse trap tegen mijn ribben aan (auw nu snap ik wat iedereen bedoelt!). Mijn baarmoeder zit ook helemaal tegen mijn ribben aan. Nou ben ik zelf niet klein van postuur dus of ik ga een reus op de wereld zetten of madame maakt van de gelegenheid gebruik om eens lekker languit te gaan liggen voor zover dat kan :)

Maargoed; kindje diep ingedaald, geen verschil in buik. Ik droeg ook de hele zwangerschap al vrij laag.

9. kuzzkim

kuzzkim Actief lid

3 okt 2007
    167
    0
    0
    intercedent
    deventer
    Ik heb mijn hele zwangerschap vrij laag gedragen, maar zelfs het personeel van de appie zegt dat ze goed kunnen zien dat de kleine al is ingedaald haha
    Dus hier is het heel goed te zien!

Liefs Kim

10. Mariannerw

28 aug 2008
    35
    0
    0
    Ze is ingedaald, maar daar heb ik niets van gemerkt. Ook zag of voelde ik geen verschil. Ik had gehoopt op meer lucht, maar dat maakt niets uit. Heb wel soms het gevoel of ik met m'n schaambeen keihard op een stenen muurtje ofzo gevallen ben. En de pinguin waar jullie het over hebben herken ik ook.

11. Rups

Rups Actief lid

29 jun 2008
    304
    0
    0
    Den Haag
    Hier ook vrij laag al heel vroeg ingedaald in de zwangerschap en ik voel ook vaak zijn billetje tegen mijn ribben aan duwen of tegen mijn maag wat wel erg irri is hoor .

12. taliaa

taliaa VIP lid

2 mrt 2007
    16.059
    2.199
    113
    Brabant
    bij mij is ze gedeeltelijk ingedaald, en zie niet echt een verandering... Voel frummel ook nog steeds tegen mn maag en mn ribben...

13. Sam8

Sam8 VIP lid

15 aug 2007
    29.371
    0
    0
    Lerares
    Friesland
    HIER Is de kleine al weken ingedaald en ligt ook al weken vast. En iedereen roept maar dat het nog zo hoog zit.. Nou het is wel ingedaald hoor ;) .. Maar ook die trappen in m'n ribben zijn er nog steeds hoor.. :p

14. Sassie1985

Sassie1985 Actief lid

8 jun 2008
    125
    0
    0
    Bij mij precies het zelfde.

Deel Deze Pagina