Hoi hoi, Ik heb me hier een tijdje bewust niet laten zien, ik wilde wat afstand nemen en op zich is dat wel gelukt, alleen het haalt allemaal niks uit, ben nog steeds niet zwanger. Ik ben nu 2 jaar met de pil gestopt, zonder resultaat, mijn cyclussen zijn een puinhoop, daar word ik dus niet wijzer van. Door diverse omstandigheden (o.a. aankomende verbouwing) komt het er nog niet van om naar de dokter te gaan. Maar over een paar maandjes gaan we daar maar ns op bezoek.. Ik zit inmiddels op dag 65 (vorige cyclus was 58 dagen, maar de langste cyclus, dat was afgelopen zomer 81 dagen) maar ik heb nu echt mega veel afscheiding, echt niet normaal, het lijkt het meeste op het eiwit van een rauw ei. Wie herkent dit en waar kwam dat door? Normaal gesproken zou ik denken aan mn eisprong, maar ik weet niet of je rond dag 65 nog een eisprong kan hebben.. gr, Jorietje
ik leef met je mee (zie banner). Ik hoop dat het snel lukt! Wat je noemt aan afscheiding lijkt idd op vruchtbaar slijm. Succes met klussen vanavond! Liefs Tezzz