opa"s lieverdje....

Discussion in 'Peuter en kleuter' started by djenn, Jan 16, 2007.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. djenn

djenn Lid

Jan 16, 2007
    39
    0
    0
    hallo,

misschien wel niet zo maar volgens mij vind mijn zoontje bijna 2 zijn opa leuker en liever dan mij klinkt misschien kinderachtig maar het voelt zo erg als hij valt en huilt dat hij dan niet zijn moeder zoekt maar zijn opa :(
    komt dit meer voor of ben ik gewoon egoistische ik......

groetjes ellen

2. Natasja

Natasja VIP lid

Aug 1, 2005
    25,784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heeft mijn neefje ook een poosje gehad.
    Gaat wel weer over.

3. joyce77

joyce77 Lid

Nov 28, 2006
    63
    0
    0
    verzorgende IG
    Nieuwegein
    Mijn zoontje is bijna 5 en 1x per week haalt mijn schoonmoeder hem uit school ivm mijn werk. Vanaf de kerstvakantie heeft ze dit niet meer hoeven doen doordat mijn man vrij was. Maar nu zegt hij elke ochtend dat oma hem uit school moet halen ipv dat ik dat moet doen. Het geeft idd geen leuk gevoel om dat te horen maar ik denk idd dat het er gewoon bij hoort. Opa's en Oma's verwennen hun kleinkinderen meestal en dat weet een kind maar al te goed. Misschien dat dat er ook mee te maken heeft.

4. pienie

pienie Fanatiek lid

Oct 29, 2006
    1,418
    1
    0
    zuid holland
    Als het puntje bij het paaltje komt willen ze toch hun vertrouwde papa en mama.
    Wel fijn dat je kind zo gesteld is op opa.
    Mijn dochter heeft 9 van de 10 keer een voorkeur voor papa. Heel vervelend als ze om half 7 's ochtends een driftbui krijgt omdat ik haar uit bed haal ipv papa. Maar ach, zo heeft ieder zijn/haar rol in haar leven en ik maak me er niet meer zo druk om.

5. Carmen11

Carmen11 Niet meer actief

haha ik weet nog dat ik als kind altijd zei tegen mn moeder:
    ik vind oma de liefste en daarna jij :)

heb er nu spijt van haha!

(maar dat kwam idd denk ik omdat oma mij altijd verwende en nooit boos was ;) )

Share This Page