Ik lig met een zwangerschapsvergiftiging in het ziekenhuis. Vanmorgen zei de verpleger met klem dat ik het moest melden als ik last van mijn infuus kreeg. Nu heb ik een paar uur terug bij een andere verpleegster gemeld dat mijn hand warm aanvoelt en het jeukt gruwelijk.. Maar zij zegt dat hij er in moet blijven.. Wie heeft tips (hoog of laag leggen, krabben)
Heb je last van het infuus of de plakstrips? Want vind zelf het spl waarmee ze vast plakken altijd zo jeuken na een tijdje.
Sinds gisteren morgen...Mijn hand voelt warm, maar de pleister jeukt ook gruwelijk. Het is waar de naald in gaat een beetje rood, maar niet fel of zo.. Mijn bloeddruk is nu goed, de ctg's zijn af en toe wat vlak, maar dat had ik bij de eerste ook als ik op de rug lag.. De flow van de navelstreng en placenta waren perfect nu..mijn leverwaardes zijn weer goed, alleen die verdomde eiwitten in de urine.. Weet niet, de ene zegt dat ik hier moet blijven tot de kleine komt en de ander zegt tot zolang het nodig is.. Lekker duidelijk.. Heb wel longrijping gehad. Ben nu wat minder emotioneel, maar vind het zo moeilijk om nu nog te genieten en mis Eef echt gruwelijk...
Let erop dat het niet erger word want dan is hij wrs aan het ontsteken. Had ik ook en kreeg toen ook jeuk en branderig gevoel. Dikke knuffel meid! Het is niet niks om in het zh te liggen als je thuis nog een kleintje hebt rondlopen..
Goed zo!! een jeukend infuus lijkt me bijzonder irritant en als je hand ook nog erg warm aanvoelt? (ik heb er geen verstand van) Dus rammen op die bel!!
Ik had dat ook heel erg.. Heel naar gevoel was het.. Ik vond het verschrikkelijk... Ik kreeg toen ook een bloedtransfusie.. Voelde zo koud en prikte krijg er weer kriebels van.. Als het echt pijn doet toch aan de bel trekken hoor
Aangeven dat je er last van hebt en vooral NIET krabben, want dan blijf je krabben. Sterkte meid, hopelijk kun je de kleine nog een poosje binnen houden!
Had ik ook, maar bij mij liep er vocht uit t infuus op mn huid. Dat heb je niet toch, want anders moet je er zeker iemand naar laten kijken.
Tenzij je extreem moeilijk te prikken bent zou ik zeggen prik een nieuwe aan de andere kant. Ik ben ook een hele erge patienten...willen ze geen nieuwe prikken? Haal ik hem er toch zelf uit... (geen advies aan jou hoor). Het kan zijn dat de pleister wat irritatie geeft maar als de plaats van de canule echt rood is zou ik echt aan de bel trekken. Krijg je er trouwens medicatie door op het moment?? sommige medicatie irriteert namelijk ook...dan is er niets aan de hand.
Nee, ik heb vocht gekregen, iets met de aderen vullen? Heeft in ieder geval gewerkt.. Ze hebben net gekeken en willen nog even wachten, was niet erg rood of zo.. Mocht het vannacht zo doorgaan bel ik weer..