Hoi, Mijn werktelefoon, Iphone 4, is van de een op de andere dag idioot snel leeg. En dan heb ik het over van volledig opgeladen tot uitvallen in ongeveer 5-6 uurtjes. Het is zoals gezegd een telefoon van mn werk, dus staat niet vol met apps ofzo. Bluetooth en GPS staan niet aan, geen updates gedaan de afgelopen week, ook niet van apps. Weet iemand waar dit aan kan liggen? Dinsdag was er niets aan de hand, vanaf woensdag kan ik hem op deze manier bijna niet gebruiken (dan is hij nog sneller leeg). Man heeft er ook al naar gekeken, maar kon ook niks vinden. Kan de batterij van de een op de andere dag slecht zijn, door een val ofzo?
Ik heb dat een keer vanuit het niets gehad, geen updates, apps open etc. Maar wat geloof ik hielp was toch om hem helemaal opnieuw te installeren. Via i tunes had ik mijn Apps er weer op terug. Ook opnieuw mijn mail account geactiveerd erop. Toen was ie weer de oude.
Ik heb dit met mijn iphone5 weleens gehad. Dan ging hij van 100% opgeladen naar helemaal uit zonder gebruik binnen 3 uur. Ik weet nog steeds niet waar dit aan ligt, hij doet het ook maar echt zo snel een keer in de zoveel tijd. Nu laadt ik mijn iPhone alleen nog op wanneer hij helemaal leeg is, weet niet of dat heeft uitgemaakt.
Herkenbaar!! Hier ook en het werd binnen een paar dagen zo erg dat hij al uitviel zodra ik de lader eraf haalde, ook al was hij 100%. Gister mijn nieuwe accu binnen gekregen en hij is weer als vanouds, een verademing! haha
Wat ook zou kunnen helpen is dubbelklikken op je button, en dan de tabbladen naar boven schuiven die openstaan.
Of een reset geven door de home button en de aan/uit button tegelijk in te drukken totdat het apple logo verschijnt.
Ok, een redelijk bekend probleem dus.. Ga vanavond mijn man maar 's laten klooien en jullie tips laten uitproberen. Ik was al geen fan van Iphone, dus als ik ermee aan de slag ga, denk ik dattie in de wc beland ofzo
Ik heb ook problemen met de batterij gehad. Eerst ook heel snel leeg en daarna wou 'ie ineens niet meer opladen. Heb een nieuwe batterij en een kit gekocht via internet en zelf gefixed. Nu is alles weer prima!
Ik heb dit gehad met mijn Samsung. Bij mij lag het aan de oplader. Mijn man had gelukkig ook samsung en met zijn oplader ging het goed.