Tja, ik zag dat op de andere een slotje zat. Moet toch heel even kwijt dat ik ook telkens de pagina moet vernieuwen om mijn berichtje terug te vinden. Is volgens mij niet de bedoeling. Gaat er iets bij mij fout? Groet, Daniëlle
Hoii Klopt ik had ook zo'n berichtje geplaatst, ik kon em tussen mij eigen berichten terug vinden maar stond niet het topic waar ik em geplaatst had. Pas toen ik een bericht kreeg van Jan toen stond hij er ineens tussen. Had net daarvoor nog gekeken Ik denk zelf dat het iets is van het forum zelf want heb dit nog nooit gehad sinds ik op zp zit. Liefs wolly
Dus als ik het goed begrijp, je plaatst een reactie, je gaat terug naar het forum en je reactie staat er niet. Dan vernieuw je de pagina en dan staat je reactie er wel? Heb je dat altijd, heb je dat soms, is het in alle forums, is het alleen in een bepaald forum? Welke browser gebruik je? Jan
Pagina vernieuwen had ik toen al gedaan en ook de cookies en geschiedenis gewist, daarna weer opnieuw inloggen maar kreeg nog steeds mijn bericht niet te zien. Ik zag wel bij het subforum laatste bericht bv wolly staan en als ik dan op het laatste bericht drukte, het witte vierkantje is dat geloof ik dan kreeg ik het laatste bericht maar dat was niet het bericht van mij maar van de vorige die de 1 na laatste had geplaatst. Volg je het nog beetje ingewikkeld hahaha. Ik heb het trouwens maar 1 keer gehad. En dat was toen ik het topic had geopend hierover. Explorer 8 gebruik ik.
Ik heb er ook last van. Tenminste, volgens mij is dat het zelfde als wat jullie bedoelen. Ik plaats ergens een bericht. Ga vervolgens verder op het forum lezen en als ik dan weer terug wil gaan naar het topic waar ik dat bericht heb geplaatst dan vernieuwd hij de pagina dus niet. Maar daar ga ik dan heen via 'vorige'. Het zou handig zijn dat als je op 'vorige' klikt dat dan die pagina ook vernieuwd word. Maar ik weet niet of jullie dat in kunnen stellen? Bij het vorige forum ging dat wel automatisch. Snappen jullie me nog?
Ik snap je! Maar ik heb dit nog niet gehad bij een bericht plaatsen. Ik krijg vaak foutmeldingen, maar dan 'server niet gevonden'. Als ik op pagina vernieuwen klik, dan krijg ik toch gewoon mijn pagina... Weet niet of dat met hetzelfde te maken heeft?
Ik heb het sinds kort op dit forum en het is na elk bericht. Ik gebruik IE8 inderdaad Heb het voordat ik het hier gemeld heb nooit gehad. Groetjes, Danielle
Hoi, We hebben het getest met Internet Explorer 7 en 8, Firefox en Safari. Wat we ook doen, onze berichten staan direct op de site en zijn direct zichtbaar. Het kan wel zijn dat als je op vorige klikt dat de pagina dan uit de cache van je computer wordt gehaald. De berichten die geplaatst worden vanaf het snel reageren blok worden geplaatst met behulp van AJAX wellicht dat dat problemen geeft op jullie computers? Lotte
Ik gebruik inderdaad 'snel reageren'. Daarna scroll ik gewoon weer naar boven of gebruik de button onderaan om een forum te kiezen. Ik zal eens kijken of het uitmaakt als ik 'snel reageren' niet gebruik. Gr. Daan
De tijd klopt trouwens ook niet, het zou 16:09 zijn. Het is hier 18:13 uur. Zal zo eens een topic hier over zoeken. Groet, Daan
Als je een bericht in het snel reageren blok typt dan staat er toch direct? Hij flopt 'm er gelijk in, zonder de pagina te vernieuwen. En als je dan boven klikt op het forum waar je zit en dan weer op dit onderwerp, dan zie je je bericht niet staan? Jan
Als ik in 'snel reageren' wat typ, dan staat hij er idd direct. Ga ik dan verder op het forum lezen en wil vervolgens weer terug naar de pagina waar ik net dat bericht heb geplaats via 'vorige' dan zie ik als laatste mijn bericht staan. Hij vernieuwd dus de pagina niet als je op 'vorige' klikt.
Klopt, ik zie wel dat het is gelukt. Ik zie alleen niet dat ik als laatste heb gereageerd. De topic staat dan ook niet bovenaan. Pas als ik de pagina vernieuw zie ik dat ik heb gereageerd en staat de topic bovenaan. Groet, Danielle