Mijn dochter gaat over van de 2 naar de 3-jarigen groep van de peuterspeelzaal. Ze krijgt andere juffen. Zouden jullie dan nog een kleinigheidje geven aan de juffen die ze had? Of is dat niet 'gebruikelijk' ? Zo ja, wat dan? Iets voor hun persoonlijk, of bijvoorbeeld een puzzel voor op de groep? (Ze is eind oktober al 3 jaar geworden maar stond nog al die tijd op de wachtlijst voor de 3-jarigen. Nu is ze dan eindelijk over...)
Ja, dat zou ik wel doen. Als ze t daar fijn heeft gehad natuurlijk Iets wat je kleintje zelf gemaakt heeft is inderdaad leuk! Ik kreeg toen ik wegging bij mn stage op een kdv of als er een kind wegging ook knutselwerkjes en de ouders hadden er dan bijgeschreven, bedankt voor alles/de fijne tijd
wij hebben met overgang van de kleine naar de grote groep ook wat gegeven. maar onze dochter werd toen ook 2 jaar. dus een traktatie met badeendjes eraan voor de kindjes en voor de leidsters een grote pot met een badeend op de deksel geplakt vol met dropjes. zie hem nu nog staan in hun kantoortje, ze gebruiken de pot nog en vullen zelf snoepjes aan
Ik heb net mijn dochter van de peuterspeelzaal gehaald en ik was in de veronderstelling dat ze andere juffen zou krijgen. Maar nu blijkt dat op 1 dagdeel toch dezelfde juf als de vorige groep is. (De andere juf is al een poosje in de ziektewet). Dan nog steeds wat geven? Of niet?
Is altijd leuk toch! Ik zou gewoon wat maken samen met dochter, misschien wat koekjes ofzo en een mooie tekening erbij. Hebben ze wat bij de koffie.
Als ze toch dezelfde juf heeft 1 dagdeel, zou ik cupcakes maken en samen met je dochter de cakejes 'versieren'. Is ook leuk toch?