Zo oud ben ik ook nog niet hoor! Nog onder de 30.... Maar ik vind die verhalen die lezeressen toesturen zo heerlijk om te lezen. Net als de OOK (tijdschrift voor opa en oma, die ik m`n moeder zo af en toe cadeau doen), vind ik ook heel leuk om te lezen.
Hier abo op Flair, Kinderen en cosmo. De cosmo vind ik dan ook wel aan te raden. Zelf vind ik de Viva weer helemaal niets, heb er een keer een abbonnement op gehad, maar snel weer opgezegd.
Vind de Viva wel leuk, de flair ook. Sinds niet zo'n lange tijd lees ik de Vriendin vaker, vind ik ook erg leuk. Of de mijn geheim
Hihi.. Ja ik ben ook nog onder de 30. OOK heb ik ook wel eens gelezen en ouders van nu, terwijl ik nog geen kinderen heb Leuk leesvoer!
Ouders van nu heb ik ook gehad, maar vind de Kinderen leuker, ook wat meer gerichter op peuter/kleuter.
Is de leesmap niet iets? Ik heb daar een abbonnement op, vind dat wel ideaal: Iedere week genoeg om te lezen. Wat ik standaard lees, zijn: Viva, Flair, Vriendin, Mijn geheim. En als ik nog meer tijd heb in die week ook de Libelle en Margriet.
Die heb ik ook, voelt elke keer weer alsof ik een kadootje in bus krijg Flow is dit: Flow.nl - Sanoma Media Netherlands B.V. Gaat ook wat dieper dan de viva etc, maar is ook leuk. Ik heb ook de Happinez, ook een erg mooi blad. Zie hier: Home - Happinez Daarnaast vind ik groter groeien en JM ook erg leuk.
Libelle en Margriet of psycholofgie magazine. Weten jullie dat als je een abo op de bibliotheek hebt je ook tijdschriften kunt lenen? Leuk en goedkoop want je kunt keuze maken uit veel verschillende bladen....
Ja dat wist ik. Maar bij ons kun je nooit de laatste en als ik dan de week er na ga is alles weg. En ze hebben geen leuke tijdschriften bij ons. Dat alles-mag lijkt me wel iets. Ik weet alleen niet of het betrouwbaar is omdat 50 euro automatisch afgeschreven wordt....mits je het stop zet uiteraard!
Ik overweeg een abonnement op de Vriendin te nemen, leest wel lekker weg. Heb een abonnement op de Flair gehad, maar daar heb ik wel genoeg van gelezen. Mijn moeder heeft de Libelle, maar die lees ik nooit, de Ariadne en de Linda, dus die laatste 2 lees ik al van haar. Ik vind de Linda best leuk hoor. Ook een abonnement op de Kinderen en Ouders van Nu gehad, meer om de gratis welkomstcadeau's , las ze alleen even globaal door, stond haast elke keer hetzelfde in.